loading...
rond
rond بازدید : 49 سه شنبه 11 آذر 1399 نظرات (0)

 

4 روش برای افزایش نتایج بهینه سازی و مشاهده موتور جستجو در Google

 

1 محتوای با کیفیت بالا تولید کنید که ارزش افزوده داشته باشد.

محتوای سازگار و با کیفیت بالا نقشی حیاتی در کمک به کسب و کار شما برای افزایش نتایج بهینه سازی موتور جستجو دارد. مهم نیست که چه تغییری در ساختار سایت خود ایجاد می کنید ، هیچ جایگزینی برای محتوای عالی وجود ندارد.

محتوای شما نه تنها باید مورد تحقیق و نوشتن قرار گیرد. اما همچنین باید برای مخاطبان هدف شما مفید باشد. اگر محتوای وب سایت شما برای خوانندگان خود ارزشی ندارد ، به شما در افزایش بهینه سازی موتور جستجو کمک نمی کند.

 

 

یکی از بهترین راه ها برای افزایش تولید محتوا ، ایجاد یک وبلاگ تجاری است. این جایی است که شما به طور منظم مقالات جدید وبلاگ را درباره موضوعات مرتبط با صنعت و مشتریان خود ارسال خواهید کرد.

 

 

یک مکان عالی برای شروع طوفان فکری در مورد موضوعات احتمالی با تیم شما ، فکر کردن درباره بحث هایی است که ممکن است مخاطبان شما داشته باشند یا چالش هایی که با آنها روبرو هستند. پرداختن به این چالش ها در پست های وبلاگ نه تنها به شما کمک می کند تا توجه مخاطبان خود را جلب کنید بلکه اطمینان حاصل کنید که این محتوا نوعی از ارزش را ارائه می دهد.

اولین قدم در ایجاد محتوای با کیفیت بهینه ، تحقیقات کلمات کلیدی است. شما می خواهید کلمات کلیدی مرتبطی را که مخاطب هدف شما برای یافتن مارک هایی مانند شما استفاده می کند ، شناسایی کنید.

 

 

بعدی این است که شما همچنین باید ترکیب تصاویر در محتوای خود را در نظر بگیرید. مطالعات نشان داده است که مردم به طور طبیعی دیدن تصاویر را بیش از همه متن های یک مقاله دوست دارند. این توجه خوانندگان شما را جلب می کند و ایده شما را بهتر انتقال می دهد. در حقیقت ، براساس مطالعه انجام شده توسط Backlinko ، صفحات یا مقالاتی که حداقل 1 تصویر دارند در مقایسه با مقالاتی که اینگونه نیستند ، در موتورهای جستجو رتبه بهتری دارند.

اکنون زمان شروع تولید محتوا فرا رسیده است! اگر شخصی در خانه ندارید که به تولید محتوا اختصاص داده شده باشد ، ممکن است بخواهید از چندین نفر در تیم خود که قبلاً نویسنده قوی هستند کمک بگیرید.

گزینه دیگر همکاری با یک آژانس بازاریابی دیجیتال است که خدمات نوشتن وبلاگ را ارائه می دهد. این می تواند به شما کمک کند تا زمانی که شما برای کار بر روی مواد دیگر از کارمندان خود نیاز دارید.

  2 متا دیتا های  خود را وارد کرده و بهبود ببخشید.

اگر می خواهید در صفحه نتایج موتور جستجوی Google رتبه بالاتری داشته باشید ، باید رمزگشایی از صفحات خود را برای Google آسان کنید. اطمینان از درج فراداده یا بهبود فراداده موجود در صفحات خود راهی مطمئن برای افزایش نتایج بهینه سازی موتور جستجو برای صفحات سایت شما است.

 

در اینجا برخی از عناصری وجود دارد که باید هنگام بهینه سازی فراداده خود در نظر بگیرید:

 

 

عنوان - این عنوانی است که در بالای پنجره مرورگر و همچنین عنوان در SERP نمایش داده می شود. کلمات کلیدی خود را نزدیک به ابتدای عنوان قرار دهید.

توضیحات - توضیحات مهم است زیرا در SERP نشان داده می شود و صفحه به کاربران می گوید. شرح واضح و دقیقی از صفحه ایجاد کنید که مختصر است و هنوز بر کلمات کلیدی انتخاب شده تأکید دارید.

برچسب های Alt - توضیحات متن جایگزین یا برچسب های alt برای توصیف هرگونه تصویر ، فیلم یا رسانه تصویری که در صفحات خود استفاده می کنید استفاده می شود. این نه تنها به Google می گوید که تصاویر شما چیست اما به موتور جستجو کمک می کند تا زمان ارائه این محتوا را در نتایج جستجوی تصویر تعیین کند.


عادت کنید که این روشها را برای هر صفحه یا پست وبلاگ جدیدی که منتشر می کنید دنبال کنید. اگرچه ایجاد این زمان کمی بیشتر طول می کشد ، اما این یک روش اساسی برای افزایش نتایج بهینه سازی موتور جستجو است.

هرچه Google با دقت بیشتری بتواند آنچه در صفحات شما است را تعیین کند ، به طور موثرتری موتور جستجو می تواند نتایج مناسب را در زمان مناسب به کاربران مناسب ارائه دهد.

3 ازپیوندهای ورودی و خروجی استفاده کنید.

 

 

پیوند روش مهم دیگری برای افزایش نتایج بهینه سازی موتور جستجو است. استراتژی های لینک دهی می توانند کمی پیچیده شوند.

با این حال ، بهترین راه برای افزایش تعداد پیوندها به محتوای خود ، نوشتن محتوایی است که ارزش پیوند دادن به آن را دارد. هرچه محتوای باارزش تری ایجاد کرده و با دیگران به اشتراک بگذارید ، احتمال اینکه لینک سایت های دیگر به مطالب شما بیشتر شود بیشتر است.

علاوه بر دریافت پیوندهای خارجی به سایت خود ، می خواهید به صفحات سایت خود نیز پیوند داخلی دهید.

هر زمان که در محتوای خود فرصتی برای پیوند دادن به صفحه سایت یا پست وبلاگ مربوطه دارید ، به دنبال آن باشید. این نه تنها به شما کمک می کند تا نتایج بهینه سازی موتور جستجو را افزایش دهید ، بلکه به شما امکان می دهد خوانندگان را به مطالب دیگری که ممکن است مفید باشد راهنمایی کنید.

4 . اطمینان حاصل کنید که مطالب شما آسان خوانده می شود.

ما قبلاً در مورد اهمیت ایجاد محتوای با کیفیت بالا به صورت ثابت صحبت کرده ایم. اگرچه خواندن این مطالب برای بازدیدکنندگان آسان نیست ، ممکن است برای خواندن آن وقت نگذارند.

اطمینان از قالب بندی محتوای شما به گونه ای که پیمایش و خواندن آن آسان باشد ، قسمت مهمی برای طولانی تر نگه داشتن بازدیدکنندگان در سایت شما است. که هم روی سئو و هم نرخ تبدیل تأثیر می گذارد.

 

 

یکی از بهترین راه ها برای قالب بندی محتوای خود به گونه ای که هضم آن آسان تر باشد ، استفاده از عنوان ها و زیرعنوان ها است.

این عناوین به تقسیم مطالب در موضوعات مختلف کمک می کند. ایجاد سهولت برای خوانندگان در شناسایی انواع اطلاعات موجود در هر بخش. این امر به ویژه برای وبلاگ های طولانی مدت بسیار مهم است زیرا خوانندگان می توانند به راحتی در محتوا گم شوند.

نکته دیگر در قالب بندی ، استفاده از نقاط گلوله و لیست های شماره دار برای تجزیه و تحلیل موضوعات پیچیده تر است.

Bullet point ها به خوانندگان اجازه می دهد تا کمی از متن بزرگ جدا شوند ، در حالی که اطلاعات را به راحتی به قطعات قابل هضم تقسیم می کنند. لیست های شماره دار می توانند به تجزیه فرآیند یا درک آسان عناصر کمک کنند.

اگر می خواهید روی عناصر خاصی از متن تأكید كنید یا مطمئن شوید كه چیزی به خواننده نرسیده است ، عبارتی را پررنگ یا كلمه ای را با حروف كج قرار دهید.

همه این تاکتیک ها به بهبود خوانایی قطعه شما کمک می کند و اسکن و دستیابی سریع و موثر به اطلاعات لازم را برای خوانندگان مشغول انجام می دهد.

بهترین پست های وبلاگ به شکلی قالب بندی شده اند که اسکن سریع و دریافت مهمترین اطلاعات برای خوانندگان آسان است.

برای بهبود بهینه سازی موتور جستجو خود راهنمایی دریافت کنید

اگر می خواهید نتایج بهینه سازی موتور جستجو را افزایش دهید ، باید تمام قطعات متحرکی را که بر SEO شما تأثیر می گذارند تحت نظر داشته باشید. همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، بهینه سازی موتور جستجو یک فرآیند مداوم است که توجه دقیق و تلاش مستمر را برای رتبه بندی در میان اولین نتایج در SERP Google لازم دارد.

شرکت سئو اینجا با تکیه بر دانش تخصصی و تیم کارآمد در زمینه سئو و بهینه سازی وطراحی سایت به شما کمک می کند تا از ابتدای مسیر گام های موفقیت را بردارید.باما غیر ممکن های ممکن می شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 161
  • بازدید سال : 1,006
  • بازدید کلی : 3,561