loading...
rond
rond بازدید : 44 دوشنبه 17 آذر 1399 نظرات (0)

 

 

بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه می توانیم از مراحل برای فکر استراتژیک در مورد یک پروژه طراحی وب استفاده کنیم:

1 جهت طراحی هدف محور

 

شما هدف وب سایت خود را تعیین کرده اید ، اهدافی را که می خواهید به دست آورید تعیین کرده اید ، مخاطبان خود را شناسایی کرده و تصویر نام تجاری خود را تعیین کرده اید. اکنون می توانید نسبت به اجرای آن اقدام کنید. بنابراین چگونه می توانید تصمیمات طراحی را با استراتژی خود همگام سازی کنید؟ بگذارید این را با یک مثال احتمالی توضیح دهم.

فرض کنید هدف اصلی شما افزایش تعداد مشترکان سرویس وب شما است. چگونه طراحی شما می تواند به تحقق این هدف کمک کند؟ من می توانم حداقل سه مورد را در اینجا ببینم که تفاوت ایجاد می کند:

 

       قطعه "درباره ما" را در صفحه فرود خود تا حد ممکن واضح و روشن بیان کنید. بازدید کنندگان شما نباید هیچ گونه سردرگمی در مورد عملکرد وب سایت شما داشته باشند.

       برای برجسته شدن دکمه یا پیوند ثبت نام از رنگ و کنتراست استفاده کنید. اگر افراد نتوانند آن را پیدا کنند ، ثبت نام زیادی انجام نمی دهید.

       با حذف عناصر غیرضروری و اختیاری ، روند ثبت نام را ساده کنید. بعداً افراد می توانند موارد را پر کنند. اگر فرم طولانی به نظر برسد ، ممکن است افراد از پر کردن آن منصرف شوند.

اینها تنها سه راهی است که می توانید طراحی خود را به سمت دستیابی به هدف افزایش تعداد ثبت نام در سرویس خود هدایت کنید. اهداف شما ممکن است متفاوت باشد ، اما استراتژی یکسان است:

 تمام عناصر طراحی را برای دستیابی به این اهداف شکل دهید و متمرکز کنید.

همین استراتژی در مورد مارک و مخاطب شما صدق می کند: زیبایی شناسی را که به بهترین وجهی متناسب با آن باشد طراحی کنید. اگر تمرکز وب سایت شما سرگرمی است ، پس یک "تجربه" ایجاد کنید. شما آزاد هستید که از رنگ و تصاویر زیادی برای شکل دادن به این تجربه استفاده کنید. از طرف دیگر ، اگر وب سایتی را طراحی می کنید که روی مصرف اطلاعات متمرکز باشد ، به عنوان مثال یک وبلاگ یا یک مجله ، پس بر قابلیت استفاده و خوانایی آن تمرکز کنید. رابطی ایجاد کنید که محو شود و کاربر را از دسترسی به محتوا منحرف نکند.

 

Stubmatic یک برنامه آنلاین باکس آفیس بود. وب سایت خارجی آنها دو هدف دارد: توضیح آنچه که این سرویس انجام می دهد و وادار کردن افراد به ثبت نام. بازدیدکنندگان جدید ممکن است فقط برای چند ثانیه در وب سایت شما باقی بمانند ، بنابراین اگر نمی خواهید آنها را از دست دهید باید خلاصه باشید. شما می توانید این کار را انجام دهید:

 استفاده از تصاویر و نمودارهای بزرگ برای نشان دادن عملکرد محصول یا خدمات خود.

 نمایش تصاویر از برنامه شما. قبل از اینکه متعهد به بارگیری یا ثبت نام شوند ، افراد مایل به دیدن شکل ظاهری آن هستند.

  ارائه یک تور ، با استفاده از مثالهای توصیفی در مورد چگونگی خدمات شما می تواند به آنها در حل یک مشکل کمک کند. اگر می توانید یک فیلم نشان دهید. تلاش کمتری که مردم برای درک عملکرد بهتر برنامه شما انجام می دهند.

در دسترس بودن پیوند ثبت نام از همه صفحات

 

برای موفقیت ، وب سایت باید از میزان بسیار محدود توجهی که بازدیدکنندگان به آن می دهند ، نه تنها با اطلاع رسانی ، بلکه آموزش آنها در مورد آنچه محصول شما انجام می دهد و فروش مزایای آن ، بهترین استفاده را ببرد. Stubmatic از عناصر طراحی به طور موثر برای دنبال کردن اهداف استفاده می کند.

 

TechCrunch یکی از محبوب ترین وبلاگ های فناوری است. طراحی جدید آن هر یک از عناصر گرافیکی غیرضروری را از صفحه حذف می کند. آنچه باقی مانده است فقط محتوا ، تبلیغات و پیمایش است. خطوط ظریف و سایه های خاکستری ساختار صفحه را ایجاد می کنند ، با این وجود رابط کاربری تقریباً نامرئی است و محتوای آن را مستقیم در ردیف جلویی قرار می دهد. برای وبلاگی که روزانه چندین مقاله جدید ارسال می کند ، این قالب ایده آل است زیرا دسترسی سریع و آسان به مطالب را تسهیل می کند.

 

2 نتایج را اندازه گیری کنید

 

هنگامی که وب سایت خود را طراحی و مستقر کردید ، وقت آن است که موفقیت خود را بسنجید. این مسئله به اندازه دو مرحله اول مهم است ، زیرا تا زمانی که عملکرد خود را به خوبی نشان ندهید ، نمی دانید در تحقق اهداف شما موثر است یا نه.

اگر هدف شما افزایش تعداد ثبت نام در سرویس شما است ، آن را اندازه گیری کنید و ببینید آیا تغییرات شما تأثیر مثبتی دارد. اگر می خواهید تعداد مشترکین وبلاگ خود را افزایش دهید ، آمار RSS خود را بررسی کنید. اگر می خواهید مشارکت کاربر را افزایش دهید ، ببینید آیا نظرات بیشتری دریافت می کنید یا پست های بیشتری در انجمن دارید یا هر چیز دیگری که در زمینه شما مرتبط است.

البته می توانید از افراد نظرات خود را نیز بخواهید ، و این یک روش بسیار خوب برای بررسی اینکه آیا در مسیر درستی هستید یا خیر. مراقب باشید هر پیشنهادی را که مردم می دهند اجرا نکنید. هر کس سلیقه و خواسته های مختلفی دارد ، بنابراین همه در مورد ظاهر وب سایت شما نظر متفاوتی دارند. اگر بازخورد جمع آوری کردید ، به دنبال الگوها باشید. ببینید آیا مسائل مشترکی وجود دارد که جمع می شوند و با آنها مقابله می کنند.

اندازه گیری معیارهای مختلف وب سایت برای خود یک علم کامل است و از حوصله این مقاله خارج است. اما هرچند تجزیه و تحلیل دقیق شما در این مرحله واقعاً مهم نباشد ؛ نکته مهم این است که حداقل شما راهی برای اندازه گیری اهداف اصلی خود دارید. می توانید از این اطلاعات برای دیدن اینکه آیا با طراحی خود و یا هر تغییری که در آینده یا خود مشتری ایجاد می کنید ، در مسیر درست حرکت می کنید ، استفاده کنید.


حتی اگر بودجه محدودی هم دارید ، می توانید با استفاده از ابزارهای رایگان مانند Google Analytics اطلاعات زیادی در مورد نحوه استفاده از وب سایت خود بدست آورید ، از جمله پوشش صفحات برای دیدن اینکه پیوندها روی چه چیزی بیشتر کلیک می شود و همچنین توانایی برای ردیابی قیف های تبدیل.

 

3 کایزن

 

یک فلسفه ژاپنی به نام "کایزن" وجود دارد که تمرکز خود را بر بهبود مستمر با استفاده از مراحل کوچک می گذارد. وقتی در وب سایت خود کار می کنید ، باید به فکر کایزن باشید زیرا نسخه ای که به تازگی منتشر کرده اید نسخه نهایی نیست. حتی نیازی به نسخه نهایی نیست.

شما همیشه می توانید پیشرفت هایی انجام دهید و ماهیت یک وب سایت به شما امکان می دهد در هر زمان این موارد را معرفی کنید. دلیل این امر این است که یک وب سایت مجله ای نیست که شما آن را چاپ کرده و بفروشید: وقتی نسخه مجله از دست شما خارج شد ، نمی توانید هیچ تغییری ایجاد کنید یا اشتباهات یا غلط های املایی را برطرف کنید. یک وب سایت اما در سرور شما قرار دارد: اگر اشتباهی پیدا کردید ، می توانید بلافاصله آن را برطرف کنید. در همین راستا ، می توانید بهبودها و به روزرسانی های تدریجی را انجام دهید تا وب سایت شما در خدمت رسانی به عملکرد خود موثرتر باشد.

با استفاده از نتایج اندازه گیری های خود می توانید مناطق مشکل را شناسایی کنید. شاید بازدیدکنندگان شما نتوانند پیوند RSS را پیدا کنند ، یا نرخ پرش شما خیلی زیاد است یا یک صفحه مهم در وب سایت شما بازدید کافی ندارد. هر مشکلی که باشد ، همیشه راهی برای بهبود امور وجود دارد.

نتیجه 

اساس اصلی طراحی استراتژیک به سادگی عقل سلیم است: شما چیزی را برای هدفی خاص می سازید ، بنابراین مطمئناً باید این هدف را از طریق طراحی خود برآورده کند. اما در واقع بسیار آسان است که اهداف خود را از دست دهید و در نهایت به چیزی زیبا دست می یابید اما در نهایت در متن آن کار نمی کند. بسیار آسان است که بخواهید در دام اجرای جدیدترین روندهای طراحی قرار بگیرید ، فقط به این دلیل که جذاب به نظر می رسند یا بخشی از وب سایت شما را شکل می دهند تا شبیه وب سایت دیگری باشد که شما واقعاً دوست دارید بدون اینکه ابتدا در مورد چرایی انجام آن فکر کنید و یا بدانید که چگونه با هدف پروژه شما

 

با تفکر در مورد هر تصمیم طراحی که می گیرید ، از افتادن در این تله ها خودداری کنید. چرا این دکمه به این رنگ است؟ چرا ما از زبانه ها استفاده می کنیم؟ چرا باید از آیکون ها در اینجا استفاده کنیم؟ هنگامی که عادت کردید از هر تصمیم طراحی خود سال کنید ، تمام روند کار تمرکز بیشتری پیدا می کند. درباره محصول یا سازمانی که نماینده آن هستید فکر کنید. به مخاطبان هدف و نام تجاری خود فکر کنید. چه چیزی در این زمینه کار خواهد کرد؟ چه چیزی انتظار می رود؟ چگونه می توانید از طراحی برای دستیابی به بهترین وجه اهداف وب سایت استفاده کنید؟ فقط یک وب سایت زیبا درست نکنید: وب سایتی درست کنید که واقعاً کارساز باشد.

 

 

شرکت سئو اینجا، متشکل از تیمی جوان و متخصص در زمینه های مختلف دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت است که می تواند بهترین و تخصصی ترین مشاوره را در این زمینه به شما ارائه دهد. تیم تولید کننده محتوا، تیم طراح سایت و کارشناسان سئو می توانند پروژه را به صورت کامل برای شما آماده کنند.

rond بازدید : 48 دوشنبه 17 آذر 1399 نظرات (0)

 

وب سایت های زیادی وجود دارند که فوق العاده به نظر می رسند و آخرین گرایش های طراحی را دارند اما اغلب در عملکرد مورد نظر خود به سختی شکست می خورند. روندهای طراحی البته مهم هستند زیرا به شما الهام تازه و تکنیک های جدید می دهند ، اما اجرای این تکنیک ها و سبک ها باید هوشمندانه و متمرکز باشد. به عنوان مثال ، یک وبلاگ یک بروشور بازاریابی نیست. شما باید به جای سبک ، بر قابلیت استفاده و خوانایی تمرکز کنید. به همین ترتیب ، یک وب سایت تبلیغاتی برای یک بازی رایانه ای باید دارای گرافیک و سبک هایی باشد که احساس و سبک خاصی را به تصویر می کشد. زیبایی در اینجا بسیار مهم است

وقتی طراح به سادگی ظاهر و احساسی را اجرا می کند که در حال حاضر مد است، بدون اینکه در مورد چگونگی عملکرد وب سایت یا کسب و کار پشت آن فکر کند ، بعید است نتیجه نهایی بسیار مثر باشد.

طراحی وب درمورد ساخت یک رابط کاربری است که عملکرد را برقرار می کند ، قابل استفاده و در دسترس است و احساسات و احساسات مناسب را از خود بروز می دهد. طراحی وب موثر به همه این عناصر نیاز دارد تا با اهداف وب سایت شما هماهنگ باشد و با اهداف سازمانی وب سایت هماهنگ باشد. طراحی استراتژیک در واقع شناسایی این اهداف و استفاده از آنها برای هدایت طراحی شما است.

 

اجرای طراحی استراتژیک

بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه می توانیم از شش مرحله برای فکر استراتژیک در مورد یک پروژه طراحی وب استفاده کنیم:

 

1 اهداف خود را تعیین کنید

 

یکی از اولین کارهایی که باید قبل از شروع کار در یک پروژه طراحی وب انجام دهید این است که اهداف مشتری یا سازمان خود را روشن کنید. با وب سایت جدید یا طراحی مجدد می خواهید به چه چیزی برسید؟ هدف اصلی وب سایت چیست؟ از مشتری ، مدیر یا خودتان بپرسید اینها چیست. اگر آنها یا شما هنوز نمی دانید ، باید درباره آنها بحث و توافق شود. اگر بخواهید طراحی شما هدف داشته باشد ، یک جهت واضح ضروری است.

به یاد داشته باشید که یک وب سایت یک قطعه هنری نیست ؛ این یک رابط است که یک عملکرد را ارائه می دهد. این عملکرد ممکن است فروش محصولات ، ارائه محتوای اطلاعاتی ، سرگرمی ، اطلاع رسانی یا دسترسی به خدمات باشد. این عملکرد هرچه باشد ، طراحی شما باید بر تحقق آن متمرکز باشد. اهداف نیز مهم هستند ، به خصوص اگر در حال طراحی مجدد هستید. بپرسید چرا دوباره طراحی می کنید: آیا می خواهید تعداد ثبت نام ها را افزایش دهید ، نرخ گزاف را کاهش دهید یا ممکن است مشارکت کاربر را افزایش دهید؟

 

نگاهی به طراحی وب سایت نیویورک تایمز در بالا بیاندازید. عملکرد آن ارائه محتوای اطلاعاتی است. رابط کاربری مینیمالیستی با محو شدن در پس زمینه به زیبایی از این عملکرد بهره می برد.

 

بر خلاف نیویورک تایمز ، AdaptD یک استودیوی طراحی وب است ، بنابراین هدف ارائه محتوای زیاد نیست بلکه تحت تأثیر قرار دادن بازدید کنندگان با طراحی آن ، نمایش گالری و تبلیغ خدمات شرکت است. تصاویر در اینجا بسیار مهم هستند و AdaptD با تصاویر زیبا و رنگ های قوی یک تجربه مرور را ارائه می دهد.

 

2 مخاطبان خود را شناسایی کنید

 

مخاطبان شما چه کسانی هستند که نقش مهمی در ظاهر و عملکرد وب سایت شما دارند. در اینجا اطلاعات جمعیتی زیادی وجود دارد که می تواند بر طراحی شما تأثیر بگذارد ، از جمله سن ، جنس ، حرفه و شایستگی فنی. یک وب سایت بازی رایانه ای برای مخاطبان جوان به سبکی متفاوت از یک مجله تجاری جدی نیاز دارد. قابلیت استفاده باید نقش بیشتری برای مخاطبان مسن و از نظر فنی باهوش تر داشته باشد.

مخاطبان شما نه تنها زیبایی عمومی وب سایت را تحت تأثیر قرار می دهند بلکه جزئیات کوچکتر مانند اندازه قلم را نیز تعیین می کنند ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که در مورد افرادی که از وب سایت شما استفاده می کنند کاملاً شفاف هستید.

 

طراحی مجدد ناموفق راک استار jQuery است. این طراح در تلاش برای ایجاد هیجان بیش از حد پیش رفت و بنابراین نتوانست مخاطبان جدی و با تکنولوژی را پاسخ دهد. از آن زمان ، گرافیک ستاره راک با ظاهری محافظه کارانه جایگزین شده است.

 

مخاطبان دیزنی بچه ها هستند. هدف این است که این مخاطب جوان را سرگرم کرده و درگیر آن کنیم ، و طراحی این کار را با قرار دادن محتوا در یک رابط سرگرم کننده و رنگارنگ با عناصر بصری و تعاملی زیاد انجام می دهد. 

3 تصویر برند خود را تعیین کنید

 

بسیاری از طراحان تمایل دارند کمی از جدیدترین روند الهام بگیرند و سپس آنها را پیاده سازی کنند بدون اینکه ابتدا به این فکر کنند که واقعاً چه تصویری باید منتقل کنند. دکمه های براق ، شیب ها و کف های بازتابنده ممکن است برای برخی از وب سایت ها کار کنند ، اما ممکن است برای نام تجاری شما مناسب نباشد.

به رنگ فکر کنید. به احساسی که می خواهید بدست آورید و احساساتی که می خواهید ایجاد کنید فکر کنید. طراحی شما باید شخصیت و شخصیت برند شما را در بر داشته باشد. همه چیز مارک دارد؛ حتی اگر محصول یا خدمتی را نمی فروشید - به عنوان مثال اگر وبلاگی را اداره می کنید - وب سایت شما هنوز احساس خاصی دارد که بازدیدکنندگان شما را تحت تأثیر قرار می دهد. تصمیم بگیرید که این برداشت باید چگونه باشد.

Carbonica وب سایتی است که هدف آن کمک به مردم برای کاهش انتشار کربن است. تصویر سازگار با محیط زیست از وب سایت با استفاده از تصاویر کاغذی و بافتهای بازیافتی و همچنین رنگهای سبز و قهوه ای خاکی ساخته شده است.

 

رستورانکا یک وب سایت بررسی رستوران بود. طراحی آن با به دست آوردن ظاهر و احساس منوی واقعی که در یک رستوران می بینید ، این موضوع را نشان می دهد.

 

اولین قدم شما برای ورود به دنیای وب و دیجیتال طراحی سایت است. شرکت سئو اینجا (seoinja) از اولین قدم های شما کنارتان هست تا بزرگ شوید و رشد کنید


rond بازدید : 56 یکشنبه 16 آذر 1399 نظرات (0)

 

بهترین روش های SEO که باید در سال 2020 دنبال کنید(بخش دوم) 

 

 

در  مقاله قبلی به یکسری نکات کلیدی اشاره کردیم ، در اینجا ادامه نکات بهترین روش SEO را که باید برای دستیابی به رتبه های جستجوی بالاتر در سال 2020 دنبال کنید ، بیان می کنیم:

 1 از پیوند داخلی استفاده کنید

 2 تجربه کاربر را در وب سایت خود بهبود بخشید

 3 کلمات کلیدی را در URL خود قرار دهید

 4 بر گرفتن بک لینک معتبرتر تمرکز کنید

 5 انتشار مطالب طولانی مدت

 

1 از پیوند داخلی استفاده کنید 

پیوندهای داخلی از این جهت مهم هستند که یک سلسله مراتب اطلاعاتی برای وب سایت شما ایجاد می کنند و همچنین به Google کمک می کنند درک عمیق تری از محتوای صفحه شما داشته باشد. وقتی از روش صحیح استفاده می شود ، پیوندهای داخلی می توانند به طور قابل توجهی رتبه بندی شما را افزایش دهند.

مورد ذکر شده: NinjaOutreach با بهینه سازی پیوندهای داخلی ، ترافیک ارگانیک آنها را 40٪ افزایش داد.

بهترین روش سئو این است که پیوندهای داخلی از صفحات دارای رتبه برتر در سایت خود را به صفحاتی که نیاز به افزایش دارند اضافه کنید.

همچنین می توانید از SEMrush برای شناسایی و رفع خطاهای پیوند داخلی در وب سایت خود استفاده کنید. گزارش پیوند داخلی در ابزار حسابرسی سایت SEMrush می تواند در شناسایی مشکلات ساختار پیوند داخلی سایت شما بسیار مفید باشد.

برای تهیه گزارش حسابرسی ، یک حسابرسی سایت را برای سایت خود در SEMrush اجرا کنید.

به بخش پیوند داخلی بروید و بر روی دکمه "مشاهده جزئیات" کلیک کنید.

اکنون می توانید تمام مشکلات پیوند داخلی را در سایت خود مشاهده کرده و به رفع آنها بپردازید.

2 تجربه کاربر را در وب سایت خود بهبود بخشید

 

Google از نزدیک مراقب نحوه رفتار کاربران با محتوای شما است. به همین ترتیب ، تجربه کاربری یکی از عوامل اصلی در بهبود رتبه بندی جستجوی شما است.

سرعت صفحه در بهبود تجربه کاربر بازدید کنندگان در سایت شما نقشی اساسی دارد (شماره 4 را ببینید).

در اینجا چند نکته دیگر برای اطمینان از داشتن تجربه خوب کاربران هنگام بازدید از سایت شما آورده شده است:

از زیرعنوانها استفاده کنید: استفاده صحیح از زیرعنوانها (H1 ، H2 ، H3) به Google کمک می کند محتوای شما را بهتر بفهمد و متن شما را در دسترس خوانندگان قرار می دهد.

محتوای خود را از نظر بصری جذاب کنید: چندین مطالعه نشان می دهد که تصاویر به مردم کمک می کند محتوای شما را بهتر درک کنند. برای نشان دادن نکات خود از تصاویر ، فیلم ها و عکسهای مربوطه استفاده کنید.

از استفاده از پنجره های نفوذی پرهیز کنید: پنجره های بازشو از نظر سئو نه تنها بد نیستند ، بلکه باعث آزار بازدیدکنندگان شما می شوند. از سال 2017 ، گوگل سایت هایی را که از پنجره های بازشو متجاوز استفاده می کنند مجازات می کند. بنابراین از پاپ آپ کم استفاده کنید. اگر استفاده از آنها برای رشد لیست ایمیل خود کاملاً ضروری است ، از پنجره های خروج از هدف استفاده کنید یا آنها را برای کاربرانی که حداقل 5 دقیقه در سایت شما صرف کرده اند نمایش دهید.

از فضای سفید استفاده کنید: فضای سفید جنبه اساسی طراحی خوب است. طبق گفته Crazy Egg ، فضای سفید بین پاراگراف ها و در حاشیه چپ و راست 20٪ درک مطلب را افزایش می دهد. بنابراین استفاده از فضای سفید را برای خوانا بودن مطالب خود و جلب توجه کاربر در نظر بگیرید.

3 کلمات کلیدی را در URL خود قرار دهید

 

ساختار URL جنبه ای است که اغلب از SEO جستجو نمی شود. یک ساختار URL مناسب ، هم به کاربران و هم به موتورهای جستجو ایده ای راجع به صفحه مقصد می دهد.

گوگل به بهترین وجه توضیح می دهد:

"ساختار URL یک سایت باید تا حد ممکن ساده باشد. سازماندهی مطالب خود را در نظر بگیرید تا URL ها به طور منطقی و به گونه ای ساخته شوند که برای انسان قابل فهم باشد (در صورت امکان ، کلمات قابل خواندن به جای شماره شناسه طولانی)."

با توجه به این موضوع ، در اینجا نحوه ایجاد URL مناسب ساختار یافته آمده است:

از URL های کوتاه استفاده کنید: مطالعه ای که توسط Backlinko انجام شد نشان داد که URL های کوتاه از URL های طولانی در SERP بهتر عمل می کنند.

از URL های غنی از کلمات کلیدی استفاده کنید: همیشه کلمات کلیدی مورد نظر خود را در URL قرار دهید تا شانس خود را برای رتبه بندی بهتر در نتایج جستجو افزایش دهید.

حذف کلمات توقف غیرضروری: برای اینکه URL شما تمیز و مختصر به نظر برسد ، حذف کلمات توقف را در نظر بگیرید.

4 بر گرفتن بک لینک معتبرتر تمرکز کنید

 

با وجود چندین تغییر در الگوریتم جستجوی گوگل و سیستم رتبه بندی ، گوگل هنوز بک لینک ها را به عنوان یک سیگنال رتبه بندی اصلی در نظر می گیرد. گوگل بک لینک ها را به عنوان رأی اعتماد تشخیص می دهد.

اگر صفحات وب شما تعداد بک لینک بالایی دارند ، شانس شما برای رتبه بندی بالاتر در نتایج جستجو را افزایش می دهد. در نتیجه ، مهم است که شما بر ایجاد بک لینک برای وب سایت خود تمرکز کنید.

همانطور که گفته شد ، همه بک لینک ها برابر نیستند. برخی از پیوندها می توانند رتبه شما را برای پرس و جوهای جستجوی خاص به طور برجسته افزایش دهند ، در حالی که برخی دیگر می توانند رتبه بندی شما را از بین ببرند ، به همین دلیل شما باید پیوندهای معتبر را نسبت به سایر بک لینک ها در اولویت قرار دهید.

شما باید تمام تلاش خود را بر روی ایجاد بک لینک با کیفیت بالا متمرکز کنید که می تواند شانس شما برای رتبه بندی بالاتر را برای کلمات کلیدی مورد نظر شما افزایش دهد. یکی از موثرترین راه ها برای به دست آوردن بک لینک معتبر ، تکرار استراتژی های لینک سازی رقبا است.

 

برای تجزیه و تحلیل پروفایل های بک لینک حداکثر پنج رقبا می توانید از SEMrush's Backlink Gap Tool استفاده کنید تا از فرصت های ایجاد لینک استفاده نشده استفاده کنید.

برای شروع:

به Gap Analysis -> Backlink Gap بروید.

دامنه خود و همچنین چهار دامنه برتر رقبای خود را وارد کنید و "یافتن چشم اندازها" را بزنید.

ابزار Backlink Gap یک نمودار و یک جدول را به تصویر می کشد که مقایسه بین پروفایل های لینک دهی پنج دامنه را نشان می دهد. نمودار یک نگاه اجمالی به جدیدترین فعالیتهای ایجاد لینک از رقبا دارد.

برای شناسایی فرصت های ایجاد لینک برای سایت خود ، باید دامنه خود را از فهرست گشودنی درست بالای جدول انتخاب کنید.

 

این لیست شامل وب سایت هایی است که به دامنه رقبای شما پیوند دارند ، اما سایت شما نیست. با داشتن این دانش ، می توانید یک کمپین برای سرقت معتبرترین بک لینک های رقبا آغاز کنید.

 5 انتشار مطالب طولانی مدت

یک موضوع مهم در این تحقیق نشان می دهد که مقاله های بلند مدت (پست هایی با 3000+ کلمه) 3 برابر بیشتر بازدید ، 4 برابر اشتراک بیشتر و 3.5 برابر بک لینک بیشتر از مقالات با طول متوسط ​​(901-1200 کلمه) دارند.

به طور خلاصه ، یک رابطه قوی بین طول محتوا و عملکرد جستجو وجود دارد.

به همین دلیل ، شما باید در انتشار 1-2 مقاله کاملاً تحقیق شده و طولانی مدت که شامل اطلاعات مفیدی برای کاربران   Google است ، باشد. گوگل می خواهد شما بر روی نیازهای کاربر از طریق SEO تمرکز کنید ، و این بهترین راه برای نگه داشتن خوانندگان و تبدیل آنها است. با این حال ، همه ما می دانیم که SEO نیز مهم است.

هنگام ایجاد محتوای طولانی مدت در وبلاگ خود ، کلمات کلیدی را هدف قرار دهید که تعادل خوبی بین حجم جستجو و دشواری کلمات کلیدی ایجاد کنند.

کلمات کلیدی دنباله دار دارای حجم کم جستجو هستند ، اما در برخی موارد ، آنها می توانند به مشتریانی که شما نیاز دارید کمک کنند. اگر میزان جستجو خیلی کم است ، کلمات کلیدی mid-tail را با دشواری کلمات کلیدی پایین تا متوسط ​​هدف قرار دهید.

برای تعیین نمره دشواری کلمات کلیدی در کل کلمات کلیدی که می خواهید در محتوای خود استفاده کنید می توانید از SEMrush استفاده کنید. کلیدواژه ها را در نوار جستجوی SEMrush وارد کرده و دکمه "جستجو" را بزنید. گزارش نمای کلمه کلیدی ، داده های کلیدی شامل کل حجم جستجو ، نمره دشواری کلمات کلیدی و موارد دیگر را ارائه می دهد.

 

برای دیدن تغییرات ، و کلمات کلیدی مرتبط می توانید به پایین اسکرول کنید. بر روی دکمه "مشاهده همه" در زیر هر یک از این بخشها کلیک کنید تا تغییرات مختلف کلمه کلیدی بذر خود را در کنار معیارهای مفید کلمه کلیدی مشاهده کنید.

با کمک این داده ها می توانید تعیین کنید کدام کلمات کلیدی ارزش ایجاد هدف را دارند در حالی که محتوای طولانی مدت ایجاد می کنید.

 

 

شرکت سئو اینجا ، ارائه دهنده خدمات طراحی سایت، تولید محتوا و بهینه سازی سایت یا به عبارتی سئو ، با هدف کمک به کسب و کارها در فضای اینترنت می باشد. این شرکت افتخار همکاری با تعداد زیادی از استارتاپ ها و کسب و کارهای آنلاین را دارد.

rond بازدید : 45 یکشنبه 16 آذر 1399 نظرات (0)

بهترین روش های SEO که باید در سال 2020 دنبال کنید(بخش اول) 

این حقیقت سختگیرانه است ، اگر شما در 10 نتیجه برتر Google برای کلمات کلیدی مورد نظر خود رتبه بندی نکنید ، وب سایت شما ممکن است در Google نامرئی باشد.

طبق HubSpot ، 75٪ از جستجوگران هرگز از صفحه اول نتایج جستجو عبور نمی کنند - به همین دلیل است که رتبه بندی در صفحه اول Google بسیار ضروری است.

چندین استراتژی و تکنیک وجود دارد که می توانید آنها را برای رتبه بندی بالاتر در Google دنبال کنید ، اما اگر اصول اولیه را درست دریافت نکنید ، شانس شما برای رتبه بندی در صفحه 1 Google کم است.

با پیروی از بهترین روشهای جستجوگرها ، شما در حال ساختن زمینه ای برای افزایش دید سایت در جستجو هستید. پس از ایجاد مقدمات ، می توانید به جستجوی پیشرفته تر کلمات کلیدی و پیوند دادن استراتژی ها بپردازید.

در این مقاله ، من 9 بهترین روش SEO را که باید برای دستیابی به رتبه های جستجوی بالاتر در سال 2020 دنبال کنید ، به اشتراک می گذارم.

 1 محتوای خود را با هدف جستجو هماهنگ کنید

 2 یک عنوان جذاب و متا توضیحات را بنویسید

 3 تصاویر خود را بهینه کنید

 4 سرعت صفحه خود را بهینه کنید


1 محتوای خود را با هدف جستجو هماهنگ کنید:

قصد جستجو (که همچنین "قصد کاربر" نیز نامیده می شود) منظور در پشت هر جستجوی جستجو است. درک و ارضای رضایت از جستجو ، اولویت نهایی Google است. صفحاتی که در صفحه اول گوگل رتبه بندی می شوند ، همگی در آزمون تردید گوگل در مورد هدف جستجو قبولی داشته اند.

به عنوان مثال ، به نتایج جستجو برای "نحوه تهیه کلوچه های جو دوسر" نگاهی بیندازید.

 

بالاترین نتایج جستجو ، پست ها یا فیلم های وبلاگ است ، نه صفحات تجارت الکترونیکی که کوکی های بلغور جو دوسر را می فروشند. Google درک می کند افرادی که این جستجوی خاص را انجام می دهند به دنبال یادگیری هستند ، نه خرید.

از طرف دیگر ، نتایج جستجوی برتر برای پرسشی مانند "خرید کوکی های بلغور جو دوسر" صفحات تجارت الکترونیک هستند. زیرا در این حالت ، گوگل می فهمد که مردم در حالت خرید هستند. بنابراین ، نتایج اصلی شامل پیوند به دستور العمل های کلوچه های جو دوسر نیست.

 

به همین دلیل ، اگر می خواهید صفحات خود را در صفحه 1 Google در سال 2020 رتبه بندی کنید ، باید مفهوم قصد جستجو را بفهمید و محتوای همسو با قصد کاربر ایجاد کنید.

چهار هدف متداول برای جستجو وجود دارد:

اطلاعاتی: هنگامی که کاربر به دنبال اطلاعات خاص است ، جستجو تحت هدف اطلاعاتی قرار می گیرد. این می تواند یک جستجوی ساده مانند "هوا امروز چیست؟" که نتایج فوری یا چیز پیچیده ای مانند "بهترین استراتژی های جستجوگرها" را ارائه می دهد که نیاز به توضیح عمیق تری دارد.

پیمایش: در این حالت ، جستجوگر به دنبال یک وب سایت یا برنامه خاص است. نمونه های متداول جستجوهای ناوبری شامل "ورود به سیستم فیس بوک" ، "SEMrush" و "آمازون" است.

هدف از جستجو تجاری ، زمانی است که کاربر به دنبال کالای خاصی است اما هنوز تصمیم نهایی را نگرفته است. به عنوان مثال ، جستجوهایی مانند "بهترین ابزارهای جستجوگرها" و "بهترین دوربین های DSLR" همه جستجوهای تجاری هستند.

معامله ای: در اینجا ، هدف خرید است. جستجوگر قبلاً تصمیم به خرید یک محصول یا ابزار خاص گرفته است. به عنوان مثال می توان به جستجوهایی مانند "خرید Nikon d500" ، "خرید Macbook Air" و "خرید مواد غذایی بصورت آنلاین" اشاره کرد.

بهترین روش سئو این است که همیشه هنگام ایجاد محتوا برای وب سایت خود ، هدف جستجو را در ذهن داشته باشید.

به عنوان مثال ، اگر می خواهید برای کلمات کلیدی "بهترین دوربین های DSLR" رتبه بندی کنید ، باید بدانید که هدف جستجو در اینجا تجاری است ، نه معامله ای. کاربر هنوز در انتخاب مارک DSLR بلاتکلیف است.

بهینه سازی صفحه فرود DSLR خود با آن کلمات کلیدی خاص هیچ فایده ای ندارد. Google وقتی درخواست جستجو "بهترین دوربین های DSLR" است ، می فهمد که کاربران چه می خواهند. آنها به دنبال گزینه هستند. آنها به دنبال یک پست یا ویدیوی وبلاگ هستند که بهترین دوربین های DSLR را لیست کند ، نه صفحات محصول یا صفحات تجارت الکترونیک.

خط پایین: محتوایی ایجاد کنید که با هدف جستجوی مخاطبان هدف شما همسو باشد.

 2 یک عنوان جذاب و متا توضیحات را بنویسید

 

عنوان صفحه و توضیحات متا شما از مهمترین متا تگهای صفحه شما هستند. ابتدا برچسب های عنوان را پوشش می دهیم.

عنوان (meta title)

برچسب های عنوان عناوین قابل کلیک هستند که در نتایج جستجو ظاهر می شوند و از دیدگاه SEO بسیار حیاتی هستند.

به گفته گوگل:

"عناوین برای درک سریع کاربران از محتوای یک نتیجه و اینکه چرا با پرسش آنها مرتبط است بسیار مهم است. این اغلب اطلاعات اصلی است که برای تصمیم گیری بر روی نتیجه انتخاب می شود ، بنابراین استفاده از عناوین با کیفیت بالا مهم است صفحات وب شما. "

موتورهای جستجو مانند گوگل معمولاً 50-60 حرف اول یک عنوان را نمایش می دهند. Google عنوان کامل را در صفحه شما نمایش می دهد به شرطی که برچسب عنوان خود را زیر 60 کاراکتر نگه دارید.

در اینجا چند بهترین روش دیگر وجود دارد که باید هنگام ایجاد برچسب های عنوان به خاطر بسپارید:

کلمات کلیدی مورد نظر خود را وارد کنید.

عنوانی بنویسید که با هدف جستجو مطابقت داشته باشد.

از ایجاد برچسب های عنوان تکراری خودداری کنید.

از پر کردن کلمات کلیدی خودداری کنید.

آن را توصیفی اما مختصر نگه دارید.

توضیحات متا (meta description)

دومین مهمترین متا تگ در یک صفحه ، توضیحات متا است. توضیحات متا خلاصه ای مختصر از یک صفحه در SERP است که در زیر برچسب عنوان نمایش داده می شود.

توصیفات متا مستقیماً بر رتبه بندی جستجو تأثیر نمی گذارد ، اما می تواند بر نرخ کلیک تأثیر بگذارد.

گوگل به بهترین وجه توضیح می دهد:

"یک برچسب توضیحات متا باید به طور کلی کاربران را با یک خلاصه مختصر و مختصر از آنچه یک صفحه خاص در مورد آن قرار دارد ، آگاه و علاقه مند کند. آنها مانند زمینی هستند که کاربر را متقاعد می کنند صفحه دقیقاً همان چیزی است که بدنبال آن است."

Google به طور معمول توصیف متا را به 155–160 نویسه کوتاه می کند ، بنابراین مطمئن شوید که خلاصه دقیقی از محتوای خود ارائه می دهید در حالی که آن را زیر 160 نویسه نگه دارید.

در اینجا بهترین روش هایی وجود دارد که می توانید هنگام نوشتن توضیحات متا خود دنبال کنید:

برای هر صفحه توضیحات متا منحصر به فرد بنویسید.

از کپی اقدام محور استفاده کنید.

کلمات کلیدی مورد نظر خود را وارد کنید.

هدف جستجوی بازی.

خلاصه ای دقیق ارائه دهید

. 3 تصاویر خود را بهینه کنید

تصاویر نقش مهمی در بهبود تجربه کاربر بازدید کنندگان در سایت شما دارند. این احتمال وجود دارد که شما زمان زیادی را برای انتخاب تصاویر مناسب برای ارتقا posts پست های وبلاگ ، صفحات محصول و سایر صفحات مهم سایت خود صرف کنید.

اما آیا شما زمان مناسبی را برای بهینه سازی تصاویر در سایت خود صرف می کنید؟ وقتی از روش صحیح استفاده می شود ، تصاویر می توانند به سئوی کلی سایت شما کمک کرده و میزان بازدید ارگانیک را افزایش دهند. در زیر چهار کار وجود دارد که می توانید برای بهینه سازی تصاویر خود انجام دهید.

بهترین قالب پرونده را انتخاب کنید

سرعت سایت یک سیگنال مهم برای رتبه بندی است و تصاویر اغلب بیشترین کمک را به اندازه کلی صفحه دارند. در نتیجه ، برای بهبود عملکرد کلی سایت خود ، باید تصاویر را برای سرعت بهینه کنید. اولین گام برای بهینه سازی تصاویر انتخاب بهترین فرمت فایل است ، بنابراین بیایید به JPEG در مقابل PNG نگاهی بیندازیم. در مقابل WebP.

بیشترین فرمت های تصویری مورد استفاده در وب JPEG و PNG است. هر دوی این قالب ها از تکنیک های مختلف فشرده سازی استفاده می کنند ، به همین دلیل اندازه پرونده ها بین این دو می تواند به طور چشمگیری متفاوت باشد.

 

با توجه به تفاوت در اندازه پرونده در بالا ، به راحتی می توان JPEG را به عنوان برنده واضح اعلام کرد. اما استفاده از JPEG به عنوان قالب تصویری واقعی برای سایت شما اشتباه خواهد بود.

در حالی که JPEG ها برای عکسها عالی به نظر می رسند (همانطور که در تصویر پاندا در بالا مشاهده می شود) ، PNG برای عکسهایی که حاوی متن ، نقاشی خط و غیره هستند بهترین مناسب است. این تصویر توسط Digital Inspiration نظر من را اثبات می کند.

 

 WebP گزینه دیگری است که Google در اینجا تجزیه می کند. آنها می گویند ، " WebP یک قالب تصویری مدرن است که فشرده سازی بدون ضرر و ضرر را برای تصاویر در وب برتر فراهم می کند."

تصاویر بدون افت WebP در مقایسه با PNG ها 26٪ اندازه کمتری دارند.

تصاویر با ضرر WebP 25-34٪ کوچکتر از تصاویر قابل مقایسه با JPEG با شاخص کیفیت SSIM معادل هستند. "

در مورد چگونگی استفاده از WebP در این راهنمای Google بیشتر بیاموزید.

تصاویر خود را فشرده کنید

هرچه اندازه پرونده تصویر شما بزرگتر باشد ، بارگیری صفحه وب بیشتر طول می کشد ، به همین دلیل ضروری است که تصاویر خود را قبل از بارگذاری در سایت خود فشرده کنید.

خوشبختانه چندین ابزار رایگان وجود دارد که می تواند به شما در فشرده سازی تصاویر کمک کند.

TinyPNG: TinyPNGاز روشهای فشرده سازی فقدان هوشمند برای کاهش اندازه پرونده فایلهای PNG و JPEG استفاده می کند.

ImageOptim:  اگر کاربر Mac هستید ، می توانید این ابزار رایگان را برای تمام نیازهای فشرده سازی تصویر خود بارگیری و استفاده کنید. ImageOption ابزاری است که توسط Google نیز توصیه شده است. این بهترین ابزار برای فشرده سازی JPEG است ، اما نه برای PNG. برای فشرده سازی PNG ها ، بهتر است از TinyPNG استفاده کنید.

ShortPixel اگر سایت خود را در وردپرس اجرا می کنید ، می توانید این پلاگین را برای فشرده سازی تصاویر خود نصب کنید. طرح رایگان ShortPixel به شما امکان می دهد 100 تصویر را در ماه فشرده کنید.

متن Alt را برای تصاویر تهیه کنید

با وجود پیشرفت های Google در درک تصاویر ، افزودن متن alt به تصاویر هنوز یک مرحله ضروری است. افزودن متن alt به تصاویر ، قابلیت دسترسی به وب را بهبود می بخشد و به مرورگرها کمک می کند تصاویر سایت شما را بهتر درک کنند.

آنچه گوگل در مورد نوشتن متن alt می گوید:

"هنگام انتخاب متن alt ، بر ایجاد محتوای مفید و غنی از اطلاعات تمرکز کنید که از کلمات کلیدی به طور مناسب استفاده می کند و در متن محتوای صفحه است.

از پر کردن ویژگی های alt با کلمات کلیدی (پر کردن کلمات کلیدی) خودداری کنید زیرا این امر منجر به تجربه منفی کاربر می شود و باعث می شود سایت شما به عنوان هرزنامه شناخته شود. "

هنگام نوشتن متن alt برای تصاویر ، در توضیحات خود مختصر باشید و از پر کردن کلمات کلیدی مورد نظر خودداری کنید.

 Lazy loading تکنیکی است که بارگذاری منابع غیر مهم (تصاویر ، فیلم ها و ...) را در زمان بارگذاری صفحه به تعویق می اندازد. در عوض ، تصاویر و فیلم ها فقط درصورت نیاز کاربران بارگیری می شوند.

در اینجا نحوه توضیح Google برای پیوند بین بارگذاری تنبل و عملکرد سایت آورده شده است:

"وقتی تصاویر و ویدئو را تنبل می کنیم ، زمان بارگیری اولیه صفحه ، وزن صفحه و میزان استفاده از منابع سیستم را کاهش می دهیم ، همه اینها تأثیرات مثبتی بر عملکرد دارند."

 4 سرعت صفحه خود را بهینه کنید

 

اگر بارگذاری سایت شما مدت زمان زیادی طول بکشد ، کاربران ناامید کننده زیادی خواهید داشت و رتبه بندی شما پایین می آید.

چندین ابزار رایگان وجود دارد که می توانند به شما در بررسی سرعت صفحه کمک کنند ، از جمله GoogleS PageSpeed ​​Insights

ابزاری که برای این کار توصیه می کنم GTMetrix است. این ابزار رایگان اطلاعاتی در مورد سرعت صفحه شما ارائه می دهد و در مورد مراحلی که می توانید برای بهبود زمان بارگذاری خود بردارید ، توصیه هایی ارائه می دهد.

همچنین می توانید از SEMrush برای انجام ممیزی سایت و رفع تمام مشکلات عملکرد سایت خود استفاده کنید. در اینجا نحوه:

به داشبورد SEMrush خود وارد شوید و به Projects> Add New Project> دامنه خود را وارد کنید.

تمام جزئیات را اینجا وارد کنید و "شروع حسابرسی سایت" را بزنید.

در عرض چند ثانیه ، SEMrush گزارش ممیزی ایجاد می کند که تمام خطاهای موجود در سایت را برای اصلاح سلامت کلی سایت خود نیاز دارید.

از گزارش حسابرسی ، به عملکرد سایت بروید و روی دکمه "مشاهده جزئیات" کلیک کنید.

اکنون می توانید تمام مشکلات عملکرد سایت خود را که مانع از بارگیری سریع آن هستند ، مشاهده کرده و برای رفع آنها قدم بردارید.

یک پیروزی سریع و آسان در بهبود سرعت صفحه ، فشرده سازی تصاویر است

علاوه بر فشرده سازی تصویر ، موارد دیگری نیز وجود دارد که می توانید برای بارگیری سریعتر صفحات خود انجام دهید:

فعال کردن حافظه پنهان

افزونه های غیرضروری را حذف کنید.

زمان پاسخ سرور را کاهش دهید.

تعداد تغییر مسیرها را کاهش دهید.

فایل های CSS و JavaScript را کم کنید.

 

سئو اینجا یک شرکت پیشرو در زمینه طراحی وب سایت مستقر در ایران است که خدمات طراحی و توسعه وب و سئو را به مردم ارائه می دهد. ما دائماً در حال به روزرسانی با آخرین روند برای پاسخگویی به نیازهای در حال ظهور مشتریان خود هستیم. ما همچنین ایده های ابتکاری را آزمایش می کنیم تا استفاده از آن را برای افراد ساده تر و ساده تر کنیم.

rond بازدید : 47 سه شنبه 11 آذر 1399 نظرات (0)

 

4 روش برای افزایش نتایج بهینه سازی و مشاهده موتور جستجو در Google

 

1 محتوای با کیفیت بالا تولید کنید که ارزش افزوده داشته باشد.

محتوای سازگار و با کیفیت بالا نقشی حیاتی در کمک به کسب و کار شما برای افزایش نتایج بهینه سازی موتور جستجو دارد. مهم نیست که چه تغییری در ساختار سایت خود ایجاد می کنید ، هیچ جایگزینی برای محتوای عالی وجود ندارد.

محتوای شما نه تنها باید مورد تحقیق و نوشتن قرار گیرد. اما همچنین باید برای مخاطبان هدف شما مفید باشد. اگر محتوای وب سایت شما برای خوانندگان خود ارزشی ندارد ، به شما در افزایش بهینه سازی موتور جستجو کمک نمی کند.

 

 

یکی از بهترین راه ها برای افزایش تولید محتوا ، ایجاد یک وبلاگ تجاری است. این جایی است که شما به طور منظم مقالات جدید وبلاگ را درباره موضوعات مرتبط با صنعت و مشتریان خود ارسال خواهید کرد.

 

 

یک مکان عالی برای شروع طوفان فکری در مورد موضوعات احتمالی با تیم شما ، فکر کردن درباره بحث هایی است که ممکن است مخاطبان شما داشته باشند یا چالش هایی که با آنها روبرو هستند. پرداختن به این چالش ها در پست های وبلاگ نه تنها به شما کمک می کند تا توجه مخاطبان خود را جلب کنید بلکه اطمینان حاصل کنید که این محتوا نوعی از ارزش را ارائه می دهد.

اولین قدم در ایجاد محتوای با کیفیت بهینه ، تحقیقات کلمات کلیدی است. شما می خواهید کلمات کلیدی مرتبطی را که مخاطب هدف شما برای یافتن مارک هایی مانند شما استفاده می کند ، شناسایی کنید.

 

 

بعدی این است که شما همچنین باید ترکیب تصاویر در محتوای خود را در نظر بگیرید. مطالعات نشان داده است که مردم به طور طبیعی دیدن تصاویر را بیش از همه متن های یک مقاله دوست دارند. این توجه خوانندگان شما را جلب می کند و ایده شما را بهتر انتقال می دهد. در حقیقت ، براساس مطالعه انجام شده توسط Backlinko ، صفحات یا مقالاتی که حداقل 1 تصویر دارند در مقایسه با مقالاتی که اینگونه نیستند ، در موتورهای جستجو رتبه بهتری دارند.

اکنون زمان شروع تولید محتوا فرا رسیده است! اگر شخصی در خانه ندارید که به تولید محتوا اختصاص داده شده باشد ، ممکن است بخواهید از چندین نفر در تیم خود که قبلاً نویسنده قوی هستند کمک بگیرید.

گزینه دیگر همکاری با یک آژانس بازاریابی دیجیتال است که خدمات نوشتن وبلاگ را ارائه می دهد. این می تواند به شما کمک کند تا زمانی که شما برای کار بر روی مواد دیگر از کارمندان خود نیاز دارید.

  2 متا دیتا های  خود را وارد کرده و بهبود ببخشید.

اگر می خواهید در صفحه نتایج موتور جستجوی Google رتبه بالاتری داشته باشید ، باید رمزگشایی از صفحات خود را برای Google آسان کنید. اطمینان از درج فراداده یا بهبود فراداده موجود در صفحات خود راهی مطمئن برای افزایش نتایج بهینه سازی موتور جستجو برای صفحات سایت شما است.

 

در اینجا برخی از عناصری وجود دارد که باید هنگام بهینه سازی فراداده خود در نظر بگیرید:

 

 

عنوان - این عنوانی است که در بالای پنجره مرورگر و همچنین عنوان در SERP نمایش داده می شود. کلمات کلیدی خود را نزدیک به ابتدای عنوان قرار دهید.

توضیحات - توضیحات مهم است زیرا در SERP نشان داده می شود و صفحه به کاربران می گوید. شرح واضح و دقیقی از صفحه ایجاد کنید که مختصر است و هنوز بر کلمات کلیدی انتخاب شده تأکید دارید.

برچسب های Alt - توضیحات متن جایگزین یا برچسب های alt برای توصیف هرگونه تصویر ، فیلم یا رسانه تصویری که در صفحات خود استفاده می کنید استفاده می شود. این نه تنها به Google می گوید که تصاویر شما چیست اما به موتور جستجو کمک می کند تا زمان ارائه این محتوا را در نتایج جستجوی تصویر تعیین کند.


عادت کنید که این روشها را برای هر صفحه یا پست وبلاگ جدیدی که منتشر می کنید دنبال کنید. اگرچه ایجاد این زمان کمی بیشتر طول می کشد ، اما این یک روش اساسی برای افزایش نتایج بهینه سازی موتور جستجو است.

هرچه Google با دقت بیشتری بتواند آنچه در صفحات شما است را تعیین کند ، به طور موثرتری موتور جستجو می تواند نتایج مناسب را در زمان مناسب به کاربران مناسب ارائه دهد.

3 ازپیوندهای ورودی و خروجی استفاده کنید.

 

 

پیوند روش مهم دیگری برای افزایش نتایج بهینه سازی موتور جستجو است. استراتژی های لینک دهی می توانند کمی پیچیده شوند.

با این حال ، بهترین راه برای افزایش تعداد پیوندها به محتوای خود ، نوشتن محتوایی است که ارزش پیوند دادن به آن را دارد. هرچه محتوای باارزش تری ایجاد کرده و با دیگران به اشتراک بگذارید ، احتمال اینکه لینک سایت های دیگر به مطالب شما بیشتر شود بیشتر است.

علاوه بر دریافت پیوندهای خارجی به سایت خود ، می خواهید به صفحات سایت خود نیز پیوند داخلی دهید.

هر زمان که در محتوای خود فرصتی برای پیوند دادن به صفحه سایت یا پست وبلاگ مربوطه دارید ، به دنبال آن باشید. این نه تنها به شما کمک می کند تا نتایج بهینه سازی موتور جستجو را افزایش دهید ، بلکه به شما امکان می دهد خوانندگان را به مطالب دیگری که ممکن است مفید باشد راهنمایی کنید.

4 . اطمینان حاصل کنید که مطالب شما آسان خوانده می شود.

ما قبلاً در مورد اهمیت ایجاد محتوای با کیفیت بالا به صورت ثابت صحبت کرده ایم. اگرچه خواندن این مطالب برای بازدیدکنندگان آسان نیست ، ممکن است برای خواندن آن وقت نگذارند.

اطمینان از قالب بندی محتوای شما به گونه ای که پیمایش و خواندن آن آسان باشد ، قسمت مهمی برای طولانی تر نگه داشتن بازدیدکنندگان در سایت شما است. که هم روی سئو و هم نرخ تبدیل تأثیر می گذارد.

 

 

یکی از بهترین راه ها برای قالب بندی محتوای خود به گونه ای که هضم آن آسان تر باشد ، استفاده از عنوان ها و زیرعنوان ها است.

این عناوین به تقسیم مطالب در موضوعات مختلف کمک می کند. ایجاد سهولت برای خوانندگان در شناسایی انواع اطلاعات موجود در هر بخش. این امر به ویژه برای وبلاگ های طولانی مدت بسیار مهم است زیرا خوانندگان می توانند به راحتی در محتوا گم شوند.

نکته دیگر در قالب بندی ، استفاده از نقاط گلوله و لیست های شماره دار برای تجزیه و تحلیل موضوعات پیچیده تر است.

Bullet point ها به خوانندگان اجازه می دهد تا کمی از متن بزرگ جدا شوند ، در حالی که اطلاعات را به راحتی به قطعات قابل هضم تقسیم می کنند. لیست های شماره دار می توانند به تجزیه فرآیند یا درک آسان عناصر کمک کنند.

اگر می خواهید روی عناصر خاصی از متن تأكید كنید یا مطمئن شوید كه چیزی به خواننده نرسیده است ، عبارتی را پررنگ یا كلمه ای را با حروف كج قرار دهید.

همه این تاکتیک ها به بهبود خوانایی قطعه شما کمک می کند و اسکن و دستیابی سریع و موثر به اطلاعات لازم را برای خوانندگان مشغول انجام می دهد.

بهترین پست های وبلاگ به شکلی قالب بندی شده اند که اسکن سریع و دریافت مهمترین اطلاعات برای خوانندگان آسان است.

برای بهبود بهینه سازی موتور جستجو خود راهنمایی دریافت کنید

اگر می خواهید نتایج بهینه سازی موتور جستجو را افزایش دهید ، باید تمام قطعات متحرکی را که بر SEO شما تأثیر می گذارند تحت نظر داشته باشید. همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، بهینه سازی موتور جستجو یک فرآیند مداوم است که توجه دقیق و تلاش مستمر را برای رتبه بندی در میان اولین نتایج در SERP Google لازم دارد.

شرکت سئو اینجا با تکیه بر دانش تخصصی و تیم کارآمد در زمینه سئو و بهینه سازی وطراحی سایت به شما کمک می کند تا از ابتدای مسیر گام های موفقیت را بردارید.باما غیر ممکن های ممکن می شود.

rond بازدید : 46 دوشنبه 10 آذر 1399 نظرات (0)

 

what is web design? 

طراحی وب چیست؟

 

طراحی وب فرآیند برنامه ریزی ، ایده پردازی و تنظیم مطالب بصورت آنلاین است. امروزه ، طراحی وب سایت فراتر از زیبایی است و شامل عملکرد کلی وب سایت است. طراحی وب همچنین شامل برنامه های وب ، برنامه های تلفن همراه و طراحی رابط کاربر است.

آیا می دانید طراحی وب می تواند تأثیر زیادی در عملکرد شما در موتورهای جستجو مانند Google داشته باشد؟ این مقاله به شما اطلاعات مفیدی در مورد چگونگی ایجاد وب سایتی می دهد که نه تنها خوب به نظر می رسد ، بلکه عملکرد مناسبی دارد و رتبه بالایی در جستجو دارد

در این مقاله به موارد زیر خواهیم پرداخت:

 

• یافتن الهام

• انتخاب ابزار طراحی وب

• عناصر بصری

• عناصر عملکردی

• انواع طراحی وب

تطبیقی ​​در مقابل پاسخگو

انگیزه یافتن

 

طراحان در همه جا به دنبال الهام هستند. در اینجا برخی از بهترین سایت ها برای کمک به روان کردن آب خلاقیتان آورده شده است:

• behance

• Pinterest

• awwwards

Web design inspiration

• site inspiration

 

انتخاب ابزار طراحی وب

 

برای طراحی وب سایت دو روش اصلی وجود دارد: استفاده از برنامه دسک تاپ یا استفاده از وب سایت ساز. ابزاری که تصمیم دارید از آن استفاده کنید بسته به اندازه تیم ، بودجه و نوع سایتی که می خواهید بسازید و الزامات فنی آن بسیار متفاوت خواهد بود.

 

1. برنامه های دسک تاپ

برنامه های دسک تاپ نیاز دارند که طراحان طرح خود را ایجاد کرده و آن را برای یک تیم توسعه دهنده ارسال کنند که سپس می تواند طرح را به کد تبدیل کند. محبوب ترین برنامه های دسک تاپ برای طراحی وب سایت ها ، فتوشاپ و Sketch هستند.

 

به طور معمول ، این استاندارد برای وب سایت های بزرگ و یا پیچیده است زیرا به طراح اجازه می دهد تا بر روی ظاهر و احساس کلی تمرکز کند ، در حالی که تمام چالش های فنی به تیم توسعه منتقل می شود. متأسفانه ، این فرایند می تواند گران و وقت گیر باشد زیرا منابع متعدد ، مجموعه مهارت ها و اعضای تیم مورد نیاز است.

برای جلوگیری از مشارکت یک توسعه دهنده ، استفاده از یک سازنده وب سایت برای طراحی وب سایت با نیازهای فنی کمتر مفید است.

 

2. سازندگان وب سایت 

امروزه بسیاری از سازندگان وب سایت در بازار وجود دارند که طیف گسترده ای از ویژگی ها و خدمات را ارائه می دهند. Wix ، Squarespace ، Webflow و PageCloud ، تنها چند نمونه از سازندگان وب سایت های محبوب هستند که از نظر قابلیت طراحی ، گزینه های الگو ، قیمت و تجربه ویرایش کلی متفاوت هستند. حتماً تحقیق خود را انجام دهید ، آزمایشات آزمایشی رایگان انجام دهید و مشخص کنید کدام یک از بسترها بیشتر با وب سایت شما متناسب است.


سازندگان وب سایت یا وب سایت های سازگار یا پاسخگو ایجاد می کنند که تجارب مختلف ساخت را ارائه می دهند. این مفاهیم در زیر با جزئیات بیشتری مورد بحث قرار می گیرند تا بتوانید به بهترین وجه درک کنید کدام سازنده ها برای شما کار می کنند اگر نمی دانید چگونه کدگذاری کنید ، آشنایی با آزادی ها و محدودیت های ابزارهای مختلف طراحی وب سایت ضروری است. به عنوان مثال ، گرچه وردپرس پرکاربردترین پلتفرم وب سایت است ، اما به دلیل گزینه های محدود سفارشی سازی ، مورد علاقه طراحان بصری نیست.

قبل از شروع به ساختن وب سایت ، نیازهای وب سایت خود را تعیین کنید: آیا یک گالری عکس ایجاد می کنید؟ هر چند وقت یک بار سایت خود را به روز می کنید؟ آیا به فرم تماس نیاز دارید؟ یک سازنده وب سایت انتخاب کنید که بتواند به شما در دستیابی موثر به اهداف کمک کند.

عناصر طراحی وب

هنگام طراحی وب سایت ، مهم است که هم از نظر ظاهر و هم از نظر عملکرد سایت در نظر گرفته شود. ادغام این عناصر قابلیت استفاده و عملکرد کلی سایت را به حداکثر می رساند. قابلیت استفاده سایت شما شامل عناصری از جمله رابط کاربری آسان ، استفاده مناسب از گرافیک و تصاویر ، نوشتاری متن و متناسب با موقعیت مناسب و طرح رنگی است. عملکرد سایت شما به سرعت ، رتبه بندی ، جستجو و توانایی جذب مخاطب شما اشاره دارد.

عناصر بصری

در اینجا یک مرور کلی از عناصری است که باید هنگام طراحی وب سایت خود در نظر بگیرید تا مطمئن شوید همه کارها به خوبی با هم کار می کنند. هر بخش نکات و نکاتی را برای کمک به شما در شروع کار ارائه می دهد.


کپی مکتوب

اصولاً ظاهر و متن وب سایت شما دست به دست هم می دهد. مهم است که نویسندگان و طراحان محتوای شما با هم کار کنند تا یک طراحی منسجم با عناصر متعادل ایجاد کنند. بر روی ایجاد تکه های متن (با استفاده از بلوک های متنی) تمرکز کنید تا از گرافیک و تصاویر خود تعریف کنید.

 

فونت ها

فونت انتخاب کنید که از طراحی کلی شما تعریف کند. قلم باید با طرح رنگی ، گرافیکی ، تصاویر شما جفت شود و لحن کلی وب سایت شما را تقویت کند. ابزارهایی مانند Canva’s Font Combinator به شما کمک می کنند تا مطابقت مناسبی با قلم خود پیدا کنید. ابزارهای طراحی وب مانند PageCloud حتی شامل چندین جفت فونت در برنامه خود هستند.

 

رنگها

رنگها یکی از مهمترین عناصری هستند که باید هنگام طراحی وب سایت مورد توجه قرار گیرند. به خاطر داشته باشید که بسیاری از سوisc تفاهمات در مورد روانشناسی رنگ وجود دارد ، و تمرکز بر رنگهایی که از طراحی و لحن کلی وب سایت شما تعریف می کنند مهمتر است. رنگ بندی خود را با نام تجاری خود و پیام هایی که می خواهید به مخاطبان خود منتقل کنید تنظیم کنید.

 

 چیدمان

نحوه تصمیم گیری برای تنظیم محتوای خود تأثیر چشمگیری در قابلیت استفاده و عملکرد سایت شما خواهد داشت. هیچ قانون خاصی وجود ندارد که در هنگام انتخاب یک طرح دنبال کنید ، با این وجود ، چند اصل اصلی وجود دارد که باید بخاطر بسپارید. اطمینان حاصل کنید که نیازهای مخاطب مورد نظر خود را در نظر بگیرید و از استفاده از طرح تحریک بیش از حد که ممکن است پیام های مورد نظر شما را منتقل کند ، اجتناب کنید. 

 

شکل ها

استفاده از عناصر گرافیکی در طراحی وب می تواند به یکپارچه سازی متن و تصاویر کمک کند و به ظاهر کلی سایت کمک کند. ترکیب رنگ ها و اشکال زیبا می تواند به توجه بازدید کنندگان سایت شما کمک کرده و به جریان کلی سایت شما کمک کند.

 

فاصله

فاصله یک عنصر کلیدی برای ایجاد وب سایت هایی است که از نظر بصری دلپذیر و آسان است. هر عنصر در طراحی شما به یک روش یا دیگری فاصله را در بر خواهد گرفت. استفاده مناسب از فضای خالی در ایجاد طرحی بسیار مهم است که متن ، عکس و گرافیک را کاملا متعادل کند. ثابت نگه داشتن فاصله شما می تواند به کاربران شما در پیمایش وب سایت شما با سهولت کمک کند. مفهوم فضای سفید قطعاً در اولویت طراحان وب مدرن است.

 

تصاویر و نمادها

طراحی های شگفت انگیز می توانند اطلاعات زیادی را فقط در چند ثانیه برقرار کنند. این کار با استفاده از تصاویر و آیکون های قدرتمند امکان پذیر است. تصاویر و نمادهایی را انتخاب کنید که پیام شما را پشتیبانی و تقویت می کنند. جستجوی سریع Google در تصاویر و نمادهای سهام هزاران گزینه ایجاد می کند. برای کمک به ساده شدن جستجوی خود ، در اینجا چند مورد دلخواه آورده شده است: تصاویر و نمادهای رایگان

Pexels

unsplash

IconMonstr

Shutterstock (پولی)

 

ویدیو

ادغام ویدیو ها در طراحی وب به طور فزاینده ای در میان طراحان محبوب می شود. در صورت استفاده صحیح ، فیلم ها می توانند به کاربران شما کمک کنند تا پیامی را که از طریق متن یا تصویر به درستی منتقل نمی شود ، تجربه یا درک کنند. به خاطر داشته باشید که مانند داشتن یک صفحه تلویزیون در یک رستوران ، چشمان بازدید کنندگان به سمت تصاویر متحرک جلب می شود. مطمئن شوید که فیلم های شما با عناصر مهم دیگر رقابت نمی کنند یا از آنها کم نمی کنند.

 

عناصر عملکردی

این عناصر کاربردی ضروری است که هنگام طراحی وب سایت خود در نظر بگیرید. وب سایتی که به درستی کار کند برای رتبه بندی بالا در موتورهای جستجو و داشتن بهترین تجربه ممکن به کاربران بسیار حیاتی است.

 

جهت یابی

پیمایش وب سایت شما یکی از عناصر اصلی است که تعیین می کند وب سایت شما به درستی کار کند. بسته به مخاطبان شما ، پیمایش شما می تواند اهداف مختلفی داشته باشد: کمک به بازدید کنندگان برای اولین بار در کشف آنچه سایت شما ارائه می دهد ، دسترسی آسان به صفحات شما برای بازگشت بازدیدکنندگان و بهبود تجربه کلی هر بازدید کننده. برای نکات بیشتر در مورد پیمایش ، این بهترین روش ها را بررسی کنید.

 

رابط کاربری (UI)

بازدید کنندگان سایت شما بسته به دستگاهشان چندین روش برای تعامل با سایت شما دارند (پیمایش ، کلیک ، تایپ کردن و غیره). بهترین طراحی وب سایت این تعاملات را ساده می کند تا به کاربر حس کنترل بودن آنها را بدهد. در اینجا چند نمونه هستند:

 

هرگز صدا یا فیلم را خودکار پخش نکنید

هیچ وقت متن را هایلایت نکنید مگر اینکه قابل کلیک باشد

اطمینان حاصل کنید که همه فرم ها برای موبایل مناسب هستند

از پنجره های بازشو پرهیز کنید (pop up)

از جک اسکرول خودداری کنید

 

 تصاوير متحرك

تعداد زیادی از تکنیک های انیمیشن وب وجود دارد که می تواند به شما در جلب توجه بازدید کننده کمک کند و به بازدیدکنندگان شما اجازه می دهد با بازخورد با سایت شما ارتباط برقرار کنند. به عنوان مثال ، افزودن دکمه ها یا فرم های "مانند" می تواند بازدیدکنندگان سایت شما را درگیر خود کند. اگر در طراحی وب تازه کار هستید ، توصیه می کنیم انیمیشن های خود را ساده نگه دارید تا از مداخله برنامه نویس جلوگیری کنید.

 

سرعت

هیچ کس یک وب سایت کند را دوست ندارد. بیش از چند ثانیه انتظار برای بارگیری یک صفحه می تواند به سرعت بازدید کننده را از ماندن یا بازگشت به سایت شما باز دارد. صرف نظر از زیبایی ، اگر سایت شما به سرعت بارگیری نشود ، در جستجو عملکرد خوبی نخواهد داشت (یعنی در Google رتبه بالایی نخواهد داشت).


سازندگان برتر سایت معمولاً محتوای شما را برای زمان بارگذاری سریعتر فشرده می کنند ، اما هیچ تضمینی وجود ندارد. حتماً تحقیق کنید که سازندگان سایت برای محتوایی که در سایت خود دارید بهترین کار را خواهند کرد. به عنوان مثال ، PageCloud تصاویر شما را بهینه می کند تا از بارگذاری سریع سایت های دارای عکس های بزرگ و یا چند عکس اطمینان حاصل کند

 

ساختار سایت

ساختار یک وب سایت هم در تجربه کاربر (UX) و هم در بهینه سازی موتور جستجو (SEO) نقش مهمی دارد. کاربران شما باید بتوانند به راحتی از طریق وب سایت شما حرکت کنند بدون اینکه با مشکلات ساختاری روبرو شوند. اگر کاربران هنگام تلاش برای جستجوی سایت شما گم شده باشند ، احتمالاً "خزنده ها" نیز وجود دارند. خزنده (یا ربات) یک برنامه خودکار است که از طریق وب سایت شما جستجو می کند و می تواند عملکرد آن را تعیین کند. ناوبری ضعیف می تواند منجر به تجربه کاربری ضعیف و رتبه بندی سایت شود. 

 

سازگاری متقابل بین مرورگر دستگاه

یک طراحی عالی باید در تمام دستگاه ها و مرورگرها جلا داده شود (بله ، حتی اینترنت اکسپلورر). اگر سایت خود را از ابتدا می سازید ، توصیه می کنیم از یک ابزار آزمایش بین مرورگر استفاده کنید تا این روند خسته کننده را سریعتر و کارآمدتر کنید. از طرف دیگر ، اگر از یک پلت فرم ساخت وب سایت استفاده می کنید ، تیم توسعه دهنده شرکت به طور متناوب به آزمایش متقابل مرورگر می پردازد و به شما امکان می دهد روی طراحی تمرکز

کنید.

شرکت سئو اینجا (seoinja)، متشکل از تیمی جوان و متخصص در زمینه های مختلف دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت است که می تواند بهترین و تخصصی ترین مشاوره را در این زمینه به شما ارائه دهد. تیم تولید کننده محتوا، تیم طراح سایت و کارشناسان سئو می توانند پروژه را به صورت کامل برای شما آماده کنند.

 

 

rond بازدید : 178 دوشنبه 10 آذر 1399 نظرات (0)

What is SEO

سئو چیست؟

 SEOمخفف Search Engine Optimization است که عبارت است از افزایش مقدار و کیفیت ترافیک به وب سایت شما از طریق نتایج ارگانیک موتور جستجو.

برای درک معنای واقعی SEO ، بیایید این تعریف را بشکنیم و قسمتها را بررسی کنیم:

کیفیت ترافیک. شما می توانید تمام بازدیدکنندگان در دنیا را به خود جلب کنید ، اما اگر آنها به سایت شما می آیند زیرا گوگل به آنها می گوید منبعی برای رایانه های اپل هستید در حالی که واقعاً شما یک کشاورز هستید که سیب می فروشید ، این میزان بازدید با کیفیت نیست. درعوض شما می خواهید بازدیدکنندگانی را جذب کنید که واقعاً به محصولاتی که شما ارائه می دهید علاقه مند هستند.

مقدار ترافیک. هنگامی که افراد مناسب را از طریق صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) کلیک کنید ، بازدید بیشتر بهتر خواهد بود.

نتایج ارگانیک. تبلیغات بخش قابل توجهی از بسیاری از SERP ها را تشکیل می دهد. ترافیک ارگانیک ، ترافیکی است که مجبور به پرداخت آن نیستید.

ترافیک جستجوی ارگانیک به طور خاص هر ترافیک پرداخت نشده ای است که از SERP حاصل می شود.

چگونه سئو کار می کند

ممکن است موتور جستجو را به عنوان وب سایتی که برای تایپ آن بازدید می کنید ، در نظر بگیرید

(یا صحبت کنید) یک سوال در یک جعبه و Google ، Yahoo! ،  Bing یا هر موتور جستجوی دیگری که استفاده می کنید با جادویی پاسخ می دهد با یک لیست طولانی از پیوندها به صفحات وب که به طور بالقوه می توانند به سوال شما پاسخ دهند.

درست است. اما آیا شما هرگز متوقف شده اید که در پشت آن لیست های جادویی لینک ها چه چیزی وجود دارد؟

نحوه کار آن به این صورت است: Google (یا هر موتور جستجویی که استفاده می کنید) دارای یک خزنده است که می رود و اطلاعات مربوط به تمام محتوایی را که می توانند در اینترنت پیدا کنند جمع آوری می کند. خزنده ها همه این  s1 ها و s0 ها را برای ایجاد فهرست به موتور جستجو بازمی گردانند. سپس این شاخص از طریق الگوریتمی تغذیه می شود که سعی می کند همه آن داده ها را با درخواست شما مطابقت دهد.

این کل SE موتور جستجو SEO است.

بخش O از SEO - بهینه سازی - جایی است که افرادی که تمام آن مطالب را می نویسند و آن را در سایت های خود قرار می دهند در حال سرگرم کردن این محتوا و آن سایت ها هستند تا موتورهای جستجو بتوانند آنچه را که می بینند و کاربرانی که وارد می شوند را درک کنند. از طریق جستجو آنچه را که می بینند دوست خواهد داشت.

بهینه سازی می تواند اشکال مختلفی داشته باشد. همه چیز از اطمینان از برچسب های عنوان و توضیحات متا هر دو آموزنده و طول مناسب تا اشاره پیوندهای داخلی به صفحاتی است که به آنها افتخار می کنید.

یادگیری سئو

این بخش از سایت ما برای کمک به شما در یادگیری هر آنچه در مورد سئو می خواهید اینجا است. اگر کاملاً با موضوع آشنا نیستید ، از همان ابتدا شروع کنید و راهنمای مبتدیان برای سئو را بخوانید. اگر در مورد یک موضوع خاص به مشاوره نیاز دارید ، هر کجا که مناسب شما باشد حفاری کنید.

در اینجا یک بررسی کلی وجود دارد:

ایجاد یک سایت دوستانه SEO

پس از آماده شدن برای شروع قدم زدن در آن پیاده روی سئو ، وقت آن فرا رسیده است که تکنیک های جستجوگرها را در سایتی اعمال کنید ، خواه این سایت کاملاً جدید باشد یا قدیمی که در حال بهبود آن هستید.

این صفحات به شما کمک می کند تا از همه چیز ، از انتخاب نام دامنه مناسب SEO برای بهترین روش ها برای پیوندهای داخلی ، شروع کنید.

محتوا و نشانه گذاری مربوطه

تا وقتی محتوا نداشته باشید یک سایت در واقع یک سایت نیست. اما SEO برای محتوا دارای متغیرهای خاص کافی است که ما بخش اختصاصی آن را به آن اختصاص داده ایم. اگر درباره تحقیق در مورد کلمات کلیدی ، نحوه نوشتن کپی مناسب برای SEO و نوع نشانه گذاری که به موتورهای جستجو کمک می کند بفهمند که محتوای شما واقعاً چیست ، از اینجا شروع کنید.

موضوعات موجود در سایت

شما قبلاً با کاوش در محتوا و نشانه گذاری مربوط به آن چیزهای زیادی در مورد موضوعات آموخته اید. اکنون وقت آن است که با اطلاعات مربوط به robots.txt از تکنیک استفاده کنیم.

موضوعات مرتبط با پیوند

همه آنچه را که لازم بود در مورد پیوندهای از متن لنگر به تغییر مسیر بدانید ، عمیق سرچ کنید. این سری صفحات را بخوانید تا بفهمید چگونه و چه وقت از nofollow استفاده کنید و اینکه آیا وبلاگ نویسی مهمان واقعاً مرده است. اگر بیشتر به جنبه پیوند سازی علاقه دارید (سعی در بهبود رتبه بندی سایت خود با کسب لینک دارید) ، مستقیماً به راهنمای مبتدی برای ایجاد ساختمان بروید.

سایر بهینه سازی ها

تبریک می گویم! شما به مرور و جستجوهای روزانه جستجوگرها تسلط دارید و اکنون برای برخی مباحث پیشرفته آماده هستید. اطمینان حاصل کنید که با استفاده از بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO) ، بازدیدکننده از همه آسانترین زمان ممکن را دارد ، سپس با SEO محلی به سطح خرد بروید یا آن سایت را با SEO بین المللی جهانی کنید.

سیر تحول سئو

الگوریتم های موتور جستجو به طور مکرر تغییر می کنند و تاکتیک های SEO در پاسخ به این تغییرات تکامل می یابند.

اولین قدم شما برای ورود به دنیای وب و دیجیتال طراحی سایت است. شرکت سئو اینجا (seoinja) از اولین قدم های شما کنارتان هست تا بزرگ شوید و رشد کنید.

و حالا در صفحه اول و رتبه یک گوگل قرار گرفته اید، چه برنامه ای برای تثبیت جایگاه خود دارید؟ می دانید که ماندن در این جایگاه کار بسیار سختی است؟ چرا که برای رسیدن به این جایگاه خیلی از سایت ها در حال تلاشند و می توانند جایگاه رویایی را از شما بگیرند. برای حفظ رتبه تان چه برنامه ای را در پیش دارید؟ سئو اینجا در کنار تمام پلن هایی که برای رشدتان دارد می تواند کنارتان باقی بماند تا جایگاهی که به سختی به دست آورید را نگهداری نمایید. می توانید با خیال راحت و با تکیه بر دانش حرفه ای سئو اینجا رشد کنید و ممتاز بمانید.

rond بازدید : 267 دوشنبه 13 مرداد 1399 نظرات (0)

 

باید این نکته را بدانید که اولین چیزی که هنگام دیدن ارقام یک سیم کارت ناخودآگاه در ذهنتان می پیچد، رند بودن آن است و می تواند دید ما نسبت به آن شخص را حتی عوض کند. تا به حال فکر کرده اید که افرادی که سیم کارت رند دارند، چقدر در ذهن ما بهتر می مانند تا افرادی که سیم کارت عادی دارند ؟ خود شما ترجیح نمی دهید که یک سیم کارت رند که رقم هایش حاوی تاریخ تولدتان باشد، داشته باشید.

در این قسمت، قصد داریم که در مورد معیارهای خرید یک سیم کارت رند ایرانسل حرف بزنیم؛ تا شما خوانندگان محترم این پست از وبلاگ بتوانید با خیال راحت یک شماره رند را با کم ترین قیمت ممکن خریداری کنید.

سیم کارت رند


پیش شماره های ایرانسل

ایرانسل، به دلیل فعالیت بیش از یک دهه در ایران، دارای پیش شماره های متنوعی از قبیل 093X و 090X است.  پیش شماره 093X  دامنه وسیعی از 0930 تا 0939 (به جز 0932 و 0934) را شامل می شود که البته 0935 قدیمی ترین بین آنان است و معمولا گران ترین پیش شماره برای خرید سیم کارت رند می باشد. 

پیش شماره 090X نیز از سال 1396 توسط ایرانسل تولید شد و امروزه از 0901 تا 0905 آن نیز در بازار عرضه گردیده است. پیش بینی ها می گویند در طی سال های آتی، این پیش شماره نیز ادامه دار خواهد بود. پس اگر دوست دارید که یک سیم کارت رند، همراه با یک پیش شماره قدیمی داشته باشید،بهترین انتخاب 0935 و0936 می باشد.

عوامل موثر بر رند بودن یک سیم کارت

سیم کارت رند، یک سری معیارها دارد که مهم ترین آن ها عبارتند از:

1.ترتیب متوالی ارقام: مثلا هنگامی که شما سیم کارتی با ارقام  09XX1234567 را ببنید، حفظ کردن آن برای شما راحت تر و در نتیجه در نگاه شما رند تر است. هرچه قدر این ترتیب متوالی ارقام بیشتر و بیشتر باشد، سیم کارت رند تر است.

2.تکرار ارقام: رقم هایی که تکرار می شوند، ناخوداگاه بهتر در ذهن انسان نقش می بندند. مثلا در شماره 09XX222-4-222 ، رقم 2 چند بار تکرار شده است و باعث رند تر شدن آن گردیده است. هر چه قدر این تکرار ارقام بیشتر باشد، قیمت آن نیز بیش تر است.

3.حاوی تاریخ تولد: فرض کنید تولد شما 28 آبان 1374 باشد و شماره تلفن شما نیز 09XX28-8-1374 باشد. بنابراین هر کسی با دانستن تاریخ تولد شما، شماره شما را نیز به یاد می آورد و این ارقام نیز باعث رند شناخته شدن شماره شما می گردد و در ذهن اشخاص حک می شود.

خرید سیم کارت ایرانسل

دائمی یا اعتباری؟ مسئله این است.

این معیار در خرید سیم کارت همراه اول مهم است، اما در سیم کارت های ایرانسل معیار چندان مهمی نیست. چون اولا در سیم کارت های ایرانسل ما پیش شماره مخصوص سیم کارت دائمی نداریم؛ دوما به لطف خدمت تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی، شما در حال حاضر با پرداخت 50 هزار تومن، می توانید سیم کارت خود را دائمی کنید؛ حتی از منزل و با وارد کردن یک کد.

قیمت سیم کارت رند ایرانسل

به طور قطعی نمی توان نظر داد؛ اما با تحقیقاتی که انجام دادیم متوجه شدیم که از حدودا 800 هزار تومن شروع می شود و تا 2 الی 3 میلیون تومن نیز بنا بر هرچه رند تر بودن سیم کارت ادامه دار است.


مهم ترین چیزهایی که شما باید در هنگام خرید یک سیم کارت رند رعایت کنید،موارد زیر بود که ما در این پست آن را کاملا برای شما توضیح دادیم. امیدوارم از پست راضی بوده باشید. به نظر شما چه سیم کارتی از همه ساده تر و رندتر است؟ در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.






rond بازدید : 69 شنبه 04 مرداد 1399 نظرات (0)

مشتریانتان از چه راه های با شما در ارتباط هستند؟ آیا راه هایی را انتخاب کرده اید که بتوانند با شما خیلی راحت ارتباط برقرار کنند؟ یکی از روش هایی که می توانید با کمک آن رابطه خودتان را با مخاطبانتان بهبود دهید استفاده از سیم کارت رند است. شما باید راه ارتباطی خودتان را با مشتریانتان را ساده و آسان کنید تا مشتری برای ارتباط برقرار کردن دچار سختی نشود. اینکه باید فکر کند و آیا شماره شما را میتواند به یاد بیاورد یا خیر یکی از جنبه های منفی این داستان است. باید از شماره ای استفاده کنید که خیلی راحت در ذهن مشتری ثبت شود و خیلی آسان یادآوری شود. در واقع استفاده از سیم کارت رند به بهبود پرسونال برندینگ شما بسیار کمک می کند.

سیم کارت رند منظور شماره تلفن همراهی است که اعداد آن به صورت تصادفی و شانسی کنار هم قرار نگرفته اند. چیدن اعداد کنار هم دارای قوانین و اصولی است که باعث رند شدن یک شماره می شود. زمانی که شما شماره سیم کارت رند خود را معرفی می کنید و اگر خیلی راحت در ذهن نشست شماره شما رند است. هر چه این ماندگاری بهتر باشد کیفیت رند بودن شماره شما بالاتر و ارزش سیم کارتتان بیشتر خواهد بود.

سیم کارت رند

در واقع اگر شما سیم کارت رندی خریداری کنید نوعی سرمایه گذاری انجام داده اید چرا که این نوع سیم کارت ها با قیمت های خیلی زیادی در بازار خرید و فروش می شود. روش به دست آوردن سیم کارت رند این است که در مزایده ای که اپراتورهای سیم کارت مانند همراه اول و یا ایرانسل ترتیب می دهند شرکت کنید و پیشنهاد قیمت دهید. سیم کارت رند به بالاترین قیمت پیشنهاد فروخته خواهد شد.

همینطور که گفتیم قرار گرفتن اعداد در کنار هم باید دارای یک قاعده مشخصی باشد. مثلا بهترین نوع شماره و سیم کارت رند شماره ای است که با عدد 1000 یا ده هزار همراه می شود. رند بودن این شماره به دلیل وجود تعداد صفر موجود است و از طرفی خوانش بسیار راحتی دارد. مثلا این شماره را در نظر بگیرید. 09121000022. خیلی راحت میتوان آن را بیان کرد ده هزار 22. اینکه بعد از ده هزار چه عددی قرار بگیرید اهمیتی ندارد چرا که به خودی خود رند خواهد شد. این نوع سیم کارت ها با توجه به شماره ای که دارند بالاترین میزان قیمت پیشنهادی را به خود اختصاص می دهند و تقاضا برای خرید این نوع سیم کارت رند هم بیشتر است.

از طرفی سیم کارت رندی وجود دارد که اعداد به صورت پلکانی کوچک به بزرگ یا بزرگ به کوچک در کنار هم قرار می گیرد. مثلا شماره 09123456789 یک شماره تلفن رندی است که اعداد از کوچک به بزرگ کنار هم قرار گرفته است.  در این بین هم سیم کارت رندی که اعداد از کوچک به بزرگ کنار هم قرار میگیرد گران تر خواهد بود و تقاضا برای خرید هم بیشتر است.

 

برای خرید یک سیم کارت رند می توانید به سایت rond.ir  مراجعه کنید و بهترین سیم کارت را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

rond بازدید : 240 شنبه 17 اسفند 1398 نظرات (0)

آپتل نام تجاری سیم کارت های شرکت نگین ارتباطات آوا است. اپلیکیشن معروف آپ، بزرگترین دستاورد این شرکت به شمار می رود. نگین ارتباطات آوا پیش از این به طور کلی تمرکز خود را روی عملیات های بانکی، خرید شارژ، انتقال پول، پرداخت اقساط و... گذاشته بود اما مدتی قبل خبر از ورود این شرکت به جمع اپراتورها شنیده شد.

آپتل به عنوان ارائه دهنده خدمات تلفن همراه، سرویس های مختلف ارتباطی مثل اینترنت پرسرعت، مکالمه، پیامک و تماس بین الملل را به صورت یکپارچه در سراسر کشور ارائه می دهد. در هر کجا که هستید، با استفاده از سیم کارتهای آپتل از خدمات مکالمه، پیامک و اینترنت در بیش از 800 شهر کشور بهره مند شوید.

آپتل به عنوان ارائه دهنده خدمات تلفن همراه، اینترنت پرسرعت بی سیم را بر پایه فناورى هاى 4G ,3G ,2G و +4G در سراسر کشور ارائه می دهد.

زمانى که در ایران هستید با استفاده از تماس بین الملل آپتل، با دوستان، آشنایان و همکاران خود در دیگر کشورها ارزان و آسان صحبت کنید.

C:\Users\ana\Desktop\download.png

آپتل مدعی است که اولین ارائه دهنده سیم کارت های نسل جدید یا همان یوسیم در ایران است که می تواند برقراری مکالمه، ارسال و دریافت پیامک و دسترسی به اینترنت همراه 3G، 4G، 4.5G و  LTE را فراهم سازد.

سیم کارت های آپتل با پیش شماره 09991 به فروش می رسد که قیمت پایینی هم ندارند. قیمت های ابتدایی این اپراتور چیزی بیش از 170 هزار تومان است. آپتل در واقع یکی دیگر از اپراتورهای مجازی کشور یا همان MVNO است که حدود دو سال پیش توانست پروانه فعالیت به عنوان اپراتور مجازی را از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور دریافت کند.

این اپراتور برای برقراری ارتباط، از آنتن های سه اپراتور اول یعنی همراه اول، ایرانسل و رایتل سود می برد بنابراین مشکلی از نظر آنتن دهی، مشترکین این اپراتور را تهدید نمی کند.

شرکت نگین ارتباطات آوا ارتباط میان آپتل و اپلیکیشن آپ را در جزئی ترین موارد نیز حفظ کرده و حتی مشتریان هر دو را به استفاده از دیگری تشویق میکند. یکی از خدمات این اپراتور، کیف پول است! با این گزینه شما می توانید با هر تراکنش در اپلیکیشن آپ امتیاز کسب و هر امتیاز را در کیف پول ذخیره و پس از مدتی به یک بسته ویژه سیمکارتتان تبدیل کنید.

C:\Users\ana\Desktop\download.jpg

آپتل مانند دیگر اپراتور ها، خدمات رومینگ را برای مشترکینی که قصد سفر به کشورهای دیگر را دارند ارائه می دهد. با استفاده از رومینگ شما می توانید به محض خروج از مرز های ایران نیز به خدمات آپتل دسترسی داشته باشید، به شرطی که در تنظیمات تلفن همراهتان گزینه Roaming را فعال کنید تا بتوانید از مکالمه، اینترنت همراه و پیامک با سیم کارت اصلی خودتان بهره ببرید.

سیم کارت های این اپراتور همگی دائمی بوده و سیم کارت اعتباری به فروش نمی رسد. اما نکته اینجاست که راه پرداخت هزینه موبایل هم برای مشتری وجود ندارد! در واقع مشتری ابتدای هر ماه یک بسته ترکیبی اینترنت، مکالمه و پیام کوتاه را خریداری و فعال می کند و تا پایان ماه از آن بهره می برد. پس در واقع هزینه منحصر به فرد مکالمه یا پیامک یا حتی اینترنت پرداخت نخواهید کرد.

سایت تخصصی و آموزشی رند مشاوره لازم در مورد آپتل و خدمات ارائه دهنده این گروه به شما ارائه می دهد از این سایت دیدن فرمایید.



rond بازدید : 71 چهارشنبه 14 اسفند 1398 نظرات (0)

دامنه اینترنتی

به زبان عامیانه دامنه یا همان دامنه اینترنتی آدرس و اسم یک سایت می باشد که با استفاده از آن می توانیم به سایت دسترسی داشته باشیم. هر چه این دامنه جذاب تر و کوتاه تر باشد، بیشتر مورد پسند و استقبال مردم قرار می گیرد.

تاریخچه دامنه اینترنتی

اولین دامنه اینترنتی تجاری در تاریخ 15 مارس 1985 ثب شد. این دامنه پسوند .com داشته و اسم  آن سیمبولیکس، نام یک شرکت خدمات سیستم ‌های رایانه‌ای با همین نام در کمبریج ماساچوست بود. تا سال 1992 کمتر از 15 هزار دامنه مختلف، با پسوند دات کام ثبت شده بود. طبق آمار به دست آمده در سال 2017 بیش از 330 میلیون دامنه فعال در اینترنت وجود داشت.

هدف از خرید دامنه اینترنتی

هر شخصی که بخواهد یک وب سایت داشته باشد، باید یک آدرس مشخص برای آن سایت خریداری کرده و اسم مناسبی را برای آن انتخاب کند. این اسم باید کاملا منحصر به فرد باشد تا شما بتوانید آن را خریداری کنید. زیرا اگر اسم دامنه ای تکراری باشد و شخص دیگری زودتر از شما آن را خریداری کرده باشد، شما دیگر قادر نخواهید بود از ان اسم دامنه استفاده کنید.

عکس این قضیه نیز درست است. یعنی زمانی که شما دامنه اینترنتی خاصی را خریداری می کنید، آن دامنه فقط برای شما خواهد بود. پس بهتر اگر در ذهنتان تصمیم به خرید دامنه اینترنتی و راه اندازی یک وب سایت دارید، همین الان دست به کار شده و این اسم را ثبت کنید.


اعتبار دامنه

اعتبار یک دامنه اینترنتی به چند عامل بستگی دارد. اما می توان گفت مهمترین آن که بسیار مورد توجه گوگل است قدمت دامنه اینترنتی ( Domain name ) می باشد. یعنی هر قدر از خرید آن دامنه مدت زیادی گذشته باشد، آن دامنه معتبرتر و با ارزش تر است.

نکاتی هنگام خرید دامنه اینترنتی وجود دارد که در ادامه این نکات را به شما آموزش می دهیم.

  • دامنه اینترنتی هر چقدر کوتاه و مختصر باشد بهتر است. از انتخاب اسم های عجیب و غریب و طولانی که تلفظش برای همه افراد راحت نیست خودداری کنید.

  • از به کار بردن شماره یا خط فاصله در نام دامنه بپرهیز کنید. زیرا در افرادی که نام دامنه اینترنتی شما را می شنوند سردرگمی ایجاد می کند.

  • بهتر است نام دامنه اینترنتی شما مربوط به کسب و کارتان باشد. به عنوان مثال اگر یک سایت فروشگاهی مدنظرتان است، بهتر است که از واژه Sell که به معنی "فروختن" می باشد استفاده کنید. با این کار شخص با شنیدن یا دیدن اسم سایت شما می تواند حدس بزند که سایت در چه زمینه‌ای فعالیت می کند. 

دامنه ir بهتر است یا com ؟

همانطور که احتمالا می دانید دامنه ir  مخصوص کشور ایران است. به همین علت اگر می خواهید وب سایتتان در ایران رتبه خوبی کسب کرده یا احیانا بخواهید تبلیغات تلویزیونی داشته باشید، دامنه اینترنتی با پسوند ir  گزینه مناسبی است.

اما اگر به دنبال برند سازی در سطح بین المللی هستید، استفاده از دامنه com بهتر است.  چرا که با این دامنه می توانید از مزایایی مثل تبلیغات گوگل بهره مند شده و در دنیا بیشتر شناخته شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دامنه اینترنتی می توانید به وبسایت رند مراجعه فرمایید.

منبع: رند

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 134
  • بازدید سال : 979
  • بازدید کلی : 3,534