loading...
rond
rond بازدید : 46 یکشنبه 16 آذر 1399 نظرات (0)

بهترین روش های SEO که باید در سال 2020 دنبال کنید(بخش اول) 

این حقیقت سختگیرانه است ، اگر شما در 10 نتیجه برتر Google برای کلمات کلیدی مورد نظر خود رتبه بندی نکنید ، وب سایت شما ممکن است در Google نامرئی باشد.

طبق HubSpot ، 75٪ از جستجوگران هرگز از صفحه اول نتایج جستجو عبور نمی کنند - به همین دلیل است که رتبه بندی در صفحه اول Google بسیار ضروری است.

چندین استراتژی و تکنیک وجود دارد که می توانید آنها را برای رتبه بندی بالاتر در Google دنبال کنید ، اما اگر اصول اولیه را درست دریافت نکنید ، شانس شما برای رتبه بندی در صفحه 1 Google کم است.

با پیروی از بهترین روشهای جستجوگرها ، شما در حال ساختن زمینه ای برای افزایش دید سایت در جستجو هستید. پس از ایجاد مقدمات ، می توانید به جستجوی پیشرفته تر کلمات کلیدی و پیوند دادن استراتژی ها بپردازید.

در این مقاله ، من 9 بهترین روش SEO را که باید برای دستیابی به رتبه های جستجوی بالاتر در سال 2020 دنبال کنید ، به اشتراک می گذارم.

 1 محتوای خود را با هدف جستجو هماهنگ کنید

 2 یک عنوان جذاب و متا توضیحات را بنویسید

 3 تصاویر خود را بهینه کنید

 4 سرعت صفحه خود را بهینه کنید


1 محتوای خود را با هدف جستجو هماهنگ کنید:

قصد جستجو (که همچنین "قصد کاربر" نیز نامیده می شود) منظور در پشت هر جستجوی جستجو است. درک و ارضای رضایت از جستجو ، اولویت نهایی Google است. صفحاتی که در صفحه اول گوگل رتبه بندی می شوند ، همگی در آزمون تردید گوگل در مورد هدف جستجو قبولی داشته اند.

به عنوان مثال ، به نتایج جستجو برای "نحوه تهیه کلوچه های جو دوسر" نگاهی بیندازید.

 

بالاترین نتایج جستجو ، پست ها یا فیلم های وبلاگ است ، نه صفحات تجارت الکترونیکی که کوکی های بلغور جو دوسر را می فروشند. Google درک می کند افرادی که این جستجوی خاص را انجام می دهند به دنبال یادگیری هستند ، نه خرید.

از طرف دیگر ، نتایج جستجوی برتر برای پرسشی مانند "خرید کوکی های بلغور جو دوسر" صفحات تجارت الکترونیک هستند. زیرا در این حالت ، گوگل می فهمد که مردم در حالت خرید هستند. بنابراین ، نتایج اصلی شامل پیوند به دستور العمل های کلوچه های جو دوسر نیست.

 

به همین دلیل ، اگر می خواهید صفحات خود را در صفحه 1 Google در سال 2020 رتبه بندی کنید ، باید مفهوم قصد جستجو را بفهمید و محتوای همسو با قصد کاربر ایجاد کنید.

چهار هدف متداول برای جستجو وجود دارد:

اطلاعاتی: هنگامی که کاربر به دنبال اطلاعات خاص است ، جستجو تحت هدف اطلاعاتی قرار می گیرد. این می تواند یک جستجوی ساده مانند "هوا امروز چیست؟" که نتایج فوری یا چیز پیچیده ای مانند "بهترین استراتژی های جستجوگرها" را ارائه می دهد که نیاز به توضیح عمیق تری دارد.

پیمایش: در این حالت ، جستجوگر به دنبال یک وب سایت یا برنامه خاص است. نمونه های متداول جستجوهای ناوبری شامل "ورود به سیستم فیس بوک" ، "SEMrush" و "آمازون" است.

هدف از جستجو تجاری ، زمانی است که کاربر به دنبال کالای خاصی است اما هنوز تصمیم نهایی را نگرفته است. به عنوان مثال ، جستجوهایی مانند "بهترین ابزارهای جستجوگرها" و "بهترین دوربین های DSLR" همه جستجوهای تجاری هستند.

معامله ای: در اینجا ، هدف خرید است. جستجوگر قبلاً تصمیم به خرید یک محصول یا ابزار خاص گرفته است. به عنوان مثال می توان به جستجوهایی مانند "خرید Nikon d500" ، "خرید Macbook Air" و "خرید مواد غذایی بصورت آنلاین" اشاره کرد.

بهترین روش سئو این است که همیشه هنگام ایجاد محتوا برای وب سایت خود ، هدف جستجو را در ذهن داشته باشید.

به عنوان مثال ، اگر می خواهید برای کلمات کلیدی "بهترین دوربین های DSLR" رتبه بندی کنید ، باید بدانید که هدف جستجو در اینجا تجاری است ، نه معامله ای. کاربر هنوز در انتخاب مارک DSLR بلاتکلیف است.

بهینه سازی صفحه فرود DSLR خود با آن کلمات کلیدی خاص هیچ فایده ای ندارد. Google وقتی درخواست جستجو "بهترین دوربین های DSLR" است ، می فهمد که کاربران چه می خواهند. آنها به دنبال گزینه هستند. آنها به دنبال یک پست یا ویدیوی وبلاگ هستند که بهترین دوربین های DSLR را لیست کند ، نه صفحات محصول یا صفحات تجارت الکترونیک.

خط پایین: محتوایی ایجاد کنید که با هدف جستجوی مخاطبان هدف شما همسو باشد.

 2 یک عنوان جذاب و متا توضیحات را بنویسید

 

عنوان صفحه و توضیحات متا شما از مهمترین متا تگهای صفحه شما هستند. ابتدا برچسب های عنوان را پوشش می دهیم.

عنوان (meta title)

برچسب های عنوان عناوین قابل کلیک هستند که در نتایج جستجو ظاهر می شوند و از دیدگاه SEO بسیار حیاتی هستند.

به گفته گوگل:

"عناوین برای درک سریع کاربران از محتوای یک نتیجه و اینکه چرا با پرسش آنها مرتبط است بسیار مهم است. این اغلب اطلاعات اصلی است که برای تصمیم گیری بر روی نتیجه انتخاب می شود ، بنابراین استفاده از عناوین با کیفیت بالا مهم است صفحات وب شما. "

موتورهای جستجو مانند گوگل معمولاً 50-60 حرف اول یک عنوان را نمایش می دهند. Google عنوان کامل را در صفحه شما نمایش می دهد به شرطی که برچسب عنوان خود را زیر 60 کاراکتر نگه دارید.

در اینجا چند بهترین روش دیگر وجود دارد که باید هنگام ایجاد برچسب های عنوان به خاطر بسپارید:

کلمات کلیدی مورد نظر خود را وارد کنید.

عنوانی بنویسید که با هدف جستجو مطابقت داشته باشد.

از ایجاد برچسب های عنوان تکراری خودداری کنید.

از پر کردن کلمات کلیدی خودداری کنید.

آن را توصیفی اما مختصر نگه دارید.

توضیحات متا (meta description)

دومین مهمترین متا تگ در یک صفحه ، توضیحات متا است. توضیحات متا خلاصه ای مختصر از یک صفحه در SERP است که در زیر برچسب عنوان نمایش داده می شود.

توصیفات متا مستقیماً بر رتبه بندی جستجو تأثیر نمی گذارد ، اما می تواند بر نرخ کلیک تأثیر بگذارد.

گوگل به بهترین وجه توضیح می دهد:

"یک برچسب توضیحات متا باید به طور کلی کاربران را با یک خلاصه مختصر و مختصر از آنچه یک صفحه خاص در مورد آن قرار دارد ، آگاه و علاقه مند کند. آنها مانند زمینی هستند که کاربر را متقاعد می کنند صفحه دقیقاً همان چیزی است که بدنبال آن است."

Google به طور معمول توصیف متا را به 155–160 نویسه کوتاه می کند ، بنابراین مطمئن شوید که خلاصه دقیقی از محتوای خود ارائه می دهید در حالی که آن را زیر 160 نویسه نگه دارید.

در اینجا بهترین روش هایی وجود دارد که می توانید هنگام نوشتن توضیحات متا خود دنبال کنید:

برای هر صفحه توضیحات متا منحصر به فرد بنویسید.

از کپی اقدام محور استفاده کنید.

کلمات کلیدی مورد نظر خود را وارد کنید.

هدف جستجوی بازی.

خلاصه ای دقیق ارائه دهید

. 3 تصاویر خود را بهینه کنید

تصاویر نقش مهمی در بهبود تجربه کاربر بازدید کنندگان در سایت شما دارند. این احتمال وجود دارد که شما زمان زیادی را برای انتخاب تصاویر مناسب برای ارتقا posts پست های وبلاگ ، صفحات محصول و سایر صفحات مهم سایت خود صرف کنید.

اما آیا شما زمان مناسبی را برای بهینه سازی تصاویر در سایت خود صرف می کنید؟ وقتی از روش صحیح استفاده می شود ، تصاویر می توانند به سئوی کلی سایت شما کمک کرده و میزان بازدید ارگانیک را افزایش دهند. در زیر چهار کار وجود دارد که می توانید برای بهینه سازی تصاویر خود انجام دهید.

بهترین قالب پرونده را انتخاب کنید

سرعت سایت یک سیگنال مهم برای رتبه بندی است و تصاویر اغلب بیشترین کمک را به اندازه کلی صفحه دارند. در نتیجه ، برای بهبود عملکرد کلی سایت خود ، باید تصاویر را برای سرعت بهینه کنید. اولین گام برای بهینه سازی تصاویر انتخاب بهترین فرمت فایل است ، بنابراین بیایید به JPEG در مقابل PNG نگاهی بیندازیم. در مقابل WebP.

بیشترین فرمت های تصویری مورد استفاده در وب JPEG و PNG است. هر دوی این قالب ها از تکنیک های مختلف فشرده سازی استفاده می کنند ، به همین دلیل اندازه پرونده ها بین این دو می تواند به طور چشمگیری متفاوت باشد.

 

با توجه به تفاوت در اندازه پرونده در بالا ، به راحتی می توان JPEG را به عنوان برنده واضح اعلام کرد. اما استفاده از JPEG به عنوان قالب تصویری واقعی برای سایت شما اشتباه خواهد بود.

در حالی که JPEG ها برای عکسها عالی به نظر می رسند (همانطور که در تصویر پاندا در بالا مشاهده می شود) ، PNG برای عکسهایی که حاوی متن ، نقاشی خط و غیره هستند بهترین مناسب است. این تصویر توسط Digital Inspiration نظر من را اثبات می کند.

 

 WebP گزینه دیگری است که Google در اینجا تجزیه می کند. آنها می گویند ، " WebP یک قالب تصویری مدرن است که فشرده سازی بدون ضرر و ضرر را برای تصاویر در وب برتر فراهم می کند."

تصاویر بدون افت WebP در مقایسه با PNG ها 26٪ اندازه کمتری دارند.

تصاویر با ضرر WebP 25-34٪ کوچکتر از تصاویر قابل مقایسه با JPEG با شاخص کیفیت SSIM معادل هستند. "

در مورد چگونگی استفاده از WebP در این راهنمای Google بیشتر بیاموزید.

تصاویر خود را فشرده کنید

هرچه اندازه پرونده تصویر شما بزرگتر باشد ، بارگیری صفحه وب بیشتر طول می کشد ، به همین دلیل ضروری است که تصاویر خود را قبل از بارگذاری در سایت خود فشرده کنید.

خوشبختانه چندین ابزار رایگان وجود دارد که می تواند به شما در فشرده سازی تصاویر کمک کند.

TinyPNG: TinyPNGاز روشهای فشرده سازی فقدان هوشمند برای کاهش اندازه پرونده فایلهای PNG و JPEG استفاده می کند.

ImageOptim:  اگر کاربر Mac هستید ، می توانید این ابزار رایگان را برای تمام نیازهای فشرده سازی تصویر خود بارگیری و استفاده کنید. ImageOption ابزاری است که توسط Google نیز توصیه شده است. این بهترین ابزار برای فشرده سازی JPEG است ، اما نه برای PNG. برای فشرده سازی PNG ها ، بهتر است از TinyPNG استفاده کنید.

ShortPixel اگر سایت خود را در وردپرس اجرا می کنید ، می توانید این پلاگین را برای فشرده سازی تصاویر خود نصب کنید. طرح رایگان ShortPixel به شما امکان می دهد 100 تصویر را در ماه فشرده کنید.

متن Alt را برای تصاویر تهیه کنید

با وجود پیشرفت های Google در درک تصاویر ، افزودن متن alt به تصاویر هنوز یک مرحله ضروری است. افزودن متن alt به تصاویر ، قابلیت دسترسی به وب را بهبود می بخشد و به مرورگرها کمک می کند تصاویر سایت شما را بهتر درک کنند.

آنچه گوگل در مورد نوشتن متن alt می گوید:

"هنگام انتخاب متن alt ، بر ایجاد محتوای مفید و غنی از اطلاعات تمرکز کنید که از کلمات کلیدی به طور مناسب استفاده می کند و در متن محتوای صفحه است.

از پر کردن ویژگی های alt با کلمات کلیدی (پر کردن کلمات کلیدی) خودداری کنید زیرا این امر منجر به تجربه منفی کاربر می شود و باعث می شود سایت شما به عنوان هرزنامه شناخته شود. "

هنگام نوشتن متن alt برای تصاویر ، در توضیحات خود مختصر باشید و از پر کردن کلمات کلیدی مورد نظر خودداری کنید.

 Lazy loading تکنیکی است که بارگذاری منابع غیر مهم (تصاویر ، فیلم ها و ...) را در زمان بارگذاری صفحه به تعویق می اندازد. در عوض ، تصاویر و فیلم ها فقط درصورت نیاز کاربران بارگیری می شوند.

در اینجا نحوه توضیح Google برای پیوند بین بارگذاری تنبل و عملکرد سایت آورده شده است:

"وقتی تصاویر و ویدئو را تنبل می کنیم ، زمان بارگیری اولیه صفحه ، وزن صفحه و میزان استفاده از منابع سیستم را کاهش می دهیم ، همه اینها تأثیرات مثبتی بر عملکرد دارند."

 4 سرعت صفحه خود را بهینه کنید

 

اگر بارگذاری سایت شما مدت زمان زیادی طول بکشد ، کاربران ناامید کننده زیادی خواهید داشت و رتبه بندی شما پایین می آید.

چندین ابزار رایگان وجود دارد که می توانند به شما در بررسی سرعت صفحه کمک کنند ، از جمله GoogleS PageSpeed ​​Insights

ابزاری که برای این کار توصیه می کنم GTMetrix است. این ابزار رایگان اطلاعاتی در مورد سرعت صفحه شما ارائه می دهد و در مورد مراحلی که می توانید برای بهبود زمان بارگذاری خود بردارید ، توصیه هایی ارائه می دهد.

همچنین می توانید از SEMrush برای انجام ممیزی سایت و رفع تمام مشکلات عملکرد سایت خود استفاده کنید. در اینجا نحوه:

به داشبورد SEMrush خود وارد شوید و به Projects> Add New Project> دامنه خود را وارد کنید.

تمام جزئیات را اینجا وارد کنید و "شروع حسابرسی سایت" را بزنید.

در عرض چند ثانیه ، SEMrush گزارش ممیزی ایجاد می کند که تمام خطاهای موجود در سایت را برای اصلاح سلامت کلی سایت خود نیاز دارید.

از گزارش حسابرسی ، به عملکرد سایت بروید و روی دکمه "مشاهده جزئیات" کلیک کنید.

اکنون می توانید تمام مشکلات عملکرد سایت خود را که مانع از بارگیری سریع آن هستند ، مشاهده کرده و برای رفع آنها قدم بردارید.

یک پیروزی سریع و آسان در بهبود سرعت صفحه ، فشرده سازی تصاویر است

علاوه بر فشرده سازی تصویر ، موارد دیگری نیز وجود دارد که می توانید برای بارگیری سریعتر صفحات خود انجام دهید:

فعال کردن حافظه پنهان

افزونه های غیرضروری را حذف کنید.

زمان پاسخ سرور را کاهش دهید.

تعداد تغییر مسیرها را کاهش دهید.

فایل های CSS و JavaScript را کم کنید.

 

سئو اینجا یک شرکت پیشرو در زمینه طراحی وب سایت مستقر در ایران است که خدمات طراحی و توسعه وب و سئو را به مردم ارائه می دهد. ما دائماً در حال به روزرسانی با آخرین روند برای پاسخگویی به نیازهای در حال ظهور مشتریان خود هستیم. ما همچنین ایده های ابتکاری را آزمایش می کنیم تا استفاده از آن را برای افراد ساده تر و ساده تر کنیم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 158
  • بازدید سال : 1,003
  • بازدید کلی : 3,558