loading...
rond
rond بازدید : 57 یکشنبه 16 آذر 1399 نظرات (0)

 

بهترین روش های SEO که باید در سال 2020 دنبال کنید(بخش دوم) 

 

 

در  مقاله قبلی به یکسری نکات کلیدی اشاره کردیم ، در اینجا ادامه نکات بهترین روش SEO را که باید برای دستیابی به رتبه های جستجوی بالاتر در سال 2020 دنبال کنید ، بیان می کنیم:

 1 از پیوند داخلی استفاده کنید

 2 تجربه کاربر را در وب سایت خود بهبود بخشید

 3 کلمات کلیدی را در URL خود قرار دهید

 4 بر گرفتن بک لینک معتبرتر تمرکز کنید

 5 انتشار مطالب طولانی مدت

 

1 از پیوند داخلی استفاده کنید 

پیوندهای داخلی از این جهت مهم هستند که یک سلسله مراتب اطلاعاتی برای وب سایت شما ایجاد می کنند و همچنین به Google کمک می کنند درک عمیق تری از محتوای صفحه شما داشته باشد. وقتی از روش صحیح استفاده می شود ، پیوندهای داخلی می توانند به طور قابل توجهی رتبه بندی شما را افزایش دهند.

مورد ذکر شده: NinjaOutreach با بهینه سازی پیوندهای داخلی ، ترافیک ارگانیک آنها را 40٪ افزایش داد.

بهترین روش سئو این است که پیوندهای داخلی از صفحات دارای رتبه برتر در سایت خود را به صفحاتی که نیاز به افزایش دارند اضافه کنید.

همچنین می توانید از SEMrush برای شناسایی و رفع خطاهای پیوند داخلی در وب سایت خود استفاده کنید. گزارش پیوند داخلی در ابزار حسابرسی سایت SEMrush می تواند در شناسایی مشکلات ساختار پیوند داخلی سایت شما بسیار مفید باشد.

برای تهیه گزارش حسابرسی ، یک حسابرسی سایت را برای سایت خود در SEMrush اجرا کنید.

به بخش پیوند داخلی بروید و بر روی دکمه "مشاهده جزئیات" کلیک کنید.

اکنون می توانید تمام مشکلات پیوند داخلی را در سایت خود مشاهده کرده و به رفع آنها بپردازید.

2 تجربه کاربر را در وب سایت خود بهبود بخشید

 

Google از نزدیک مراقب نحوه رفتار کاربران با محتوای شما است. به همین ترتیب ، تجربه کاربری یکی از عوامل اصلی در بهبود رتبه بندی جستجوی شما است.

سرعت صفحه در بهبود تجربه کاربر بازدید کنندگان در سایت شما نقشی اساسی دارد (شماره 4 را ببینید).

در اینجا چند نکته دیگر برای اطمینان از داشتن تجربه خوب کاربران هنگام بازدید از سایت شما آورده شده است:

از زیرعنوانها استفاده کنید: استفاده صحیح از زیرعنوانها (H1 ، H2 ، H3) به Google کمک می کند محتوای شما را بهتر بفهمد و متن شما را در دسترس خوانندگان قرار می دهد.

محتوای خود را از نظر بصری جذاب کنید: چندین مطالعه نشان می دهد که تصاویر به مردم کمک می کند محتوای شما را بهتر درک کنند. برای نشان دادن نکات خود از تصاویر ، فیلم ها و عکسهای مربوطه استفاده کنید.

از استفاده از پنجره های نفوذی پرهیز کنید: پنجره های بازشو از نظر سئو نه تنها بد نیستند ، بلکه باعث آزار بازدیدکنندگان شما می شوند. از سال 2017 ، گوگل سایت هایی را که از پنجره های بازشو متجاوز استفاده می کنند مجازات می کند. بنابراین از پاپ آپ کم استفاده کنید. اگر استفاده از آنها برای رشد لیست ایمیل خود کاملاً ضروری است ، از پنجره های خروج از هدف استفاده کنید یا آنها را برای کاربرانی که حداقل 5 دقیقه در سایت شما صرف کرده اند نمایش دهید.

از فضای سفید استفاده کنید: فضای سفید جنبه اساسی طراحی خوب است. طبق گفته Crazy Egg ، فضای سفید بین پاراگراف ها و در حاشیه چپ و راست 20٪ درک مطلب را افزایش می دهد. بنابراین استفاده از فضای سفید را برای خوانا بودن مطالب خود و جلب توجه کاربر در نظر بگیرید.

3 کلمات کلیدی را در URL خود قرار دهید

 

ساختار URL جنبه ای است که اغلب از SEO جستجو نمی شود. یک ساختار URL مناسب ، هم به کاربران و هم به موتورهای جستجو ایده ای راجع به صفحه مقصد می دهد.

گوگل به بهترین وجه توضیح می دهد:

"ساختار URL یک سایت باید تا حد ممکن ساده باشد. سازماندهی مطالب خود را در نظر بگیرید تا URL ها به طور منطقی و به گونه ای ساخته شوند که برای انسان قابل فهم باشد (در صورت امکان ، کلمات قابل خواندن به جای شماره شناسه طولانی)."

با توجه به این موضوع ، در اینجا نحوه ایجاد URL مناسب ساختار یافته آمده است:

از URL های کوتاه استفاده کنید: مطالعه ای که توسط Backlinko انجام شد نشان داد که URL های کوتاه از URL های طولانی در SERP بهتر عمل می کنند.

از URL های غنی از کلمات کلیدی استفاده کنید: همیشه کلمات کلیدی مورد نظر خود را در URL قرار دهید تا شانس خود را برای رتبه بندی بهتر در نتایج جستجو افزایش دهید.

حذف کلمات توقف غیرضروری: برای اینکه URL شما تمیز و مختصر به نظر برسد ، حذف کلمات توقف را در نظر بگیرید.

4 بر گرفتن بک لینک معتبرتر تمرکز کنید

 

با وجود چندین تغییر در الگوریتم جستجوی گوگل و سیستم رتبه بندی ، گوگل هنوز بک لینک ها را به عنوان یک سیگنال رتبه بندی اصلی در نظر می گیرد. گوگل بک لینک ها را به عنوان رأی اعتماد تشخیص می دهد.

اگر صفحات وب شما تعداد بک لینک بالایی دارند ، شانس شما برای رتبه بندی بالاتر در نتایج جستجو را افزایش می دهد. در نتیجه ، مهم است که شما بر ایجاد بک لینک برای وب سایت خود تمرکز کنید.

همانطور که گفته شد ، همه بک لینک ها برابر نیستند. برخی از پیوندها می توانند رتبه شما را برای پرس و جوهای جستجوی خاص به طور برجسته افزایش دهند ، در حالی که برخی دیگر می توانند رتبه بندی شما را از بین ببرند ، به همین دلیل شما باید پیوندهای معتبر را نسبت به سایر بک لینک ها در اولویت قرار دهید.

شما باید تمام تلاش خود را بر روی ایجاد بک لینک با کیفیت بالا متمرکز کنید که می تواند شانس شما برای رتبه بندی بالاتر را برای کلمات کلیدی مورد نظر شما افزایش دهد. یکی از موثرترین راه ها برای به دست آوردن بک لینک معتبر ، تکرار استراتژی های لینک سازی رقبا است.

 

برای تجزیه و تحلیل پروفایل های بک لینک حداکثر پنج رقبا می توانید از SEMrush's Backlink Gap Tool استفاده کنید تا از فرصت های ایجاد لینک استفاده نشده استفاده کنید.

برای شروع:

به Gap Analysis -> Backlink Gap بروید.

دامنه خود و همچنین چهار دامنه برتر رقبای خود را وارد کنید و "یافتن چشم اندازها" را بزنید.

ابزار Backlink Gap یک نمودار و یک جدول را به تصویر می کشد که مقایسه بین پروفایل های لینک دهی پنج دامنه را نشان می دهد. نمودار یک نگاه اجمالی به جدیدترین فعالیتهای ایجاد لینک از رقبا دارد.

برای شناسایی فرصت های ایجاد لینک برای سایت خود ، باید دامنه خود را از فهرست گشودنی درست بالای جدول انتخاب کنید.

 

این لیست شامل وب سایت هایی است که به دامنه رقبای شما پیوند دارند ، اما سایت شما نیست. با داشتن این دانش ، می توانید یک کمپین برای سرقت معتبرترین بک لینک های رقبا آغاز کنید.

 5 انتشار مطالب طولانی مدت

یک موضوع مهم در این تحقیق نشان می دهد که مقاله های بلند مدت (پست هایی با 3000+ کلمه) 3 برابر بیشتر بازدید ، 4 برابر اشتراک بیشتر و 3.5 برابر بک لینک بیشتر از مقالات با طول متوسط ​​(901-1200 کلمه) دارند.

به طور خلاصه ، یک رابطه قوی بین طول محتوا و عملکرد جستجو وجود دارد.

به همین دلیل ، شما باید در انتشار 1-2 مقاله کاملاً تحقیق شده و طولانی مدت که شامل اطلاعات مفیدی برای کاربران   Google است ، باشد. گوگل می خواهد شما بر روی نیازهای کاربر از طریق SEO تمرکز کنید ، و این بهترین راه برای نگه داشتن خوانندگان و تبدیل آنها است. با این حال ، همه ما می دانیم که SEO نیز مهم است.

هنگام ایجاد محتوای طولانی مدت در وبلاگ خود ، کلمات کلیدی را هدف قرار دهید که تعادل خوبی بین حجم جستجو و دشواری کلمات کلیدی ایجاد کنند.

کلمات کلیدی دنباله دار دارای حجم کم جستجو هستند ، اما در برخی موارد ، آنها می توانند به مشتریانی که شما نیاز دارید کمک کنند. اگر میزان جستجو خیلی کم است ، کلمات کلیدی mid-tail را با دشواری کلمات کلیدی پایین تا متوسط ​​هدف قرار دهید.

برای تعیین نمره دشواری کلمات کلیدی در کل کلمات کلیدی که می خواهید در محتوای خود استفاده کنید می توانید از SEMrush استفاده کنید. کلیدواژه ها را در نوار جستجوی SEMrush وارد کرده و دکمه "جستجو" را بزنید. گزارش نمای کلمه کلیدی ، داده های کلیدی شامل کل حجم جستجو ، نمره دشواری کلمات کلیدی و موارد دیگر را ارائه می دهد.

 

برای دیدن تغییرات ، و کلمات کلیدی مرتبط می توانید به پایین اسکرول کنید. بر روی دکمه "مشاهده همه" در زیر هر یک از این بخشها کلیک کنید تا تغییرات مختلف کلمه کلیدی بذر خود را در کنار معیارهای مفید کلمه کلیدی مشاهده کنید.

با کمک این داده ها می توانید تعیین کنید کدام کلمات کلیدی ارزش ایجاد هدف را دارند در حالی که محتوای طولانی مدت ایجاد می کنید.

 

 

شرکت سئو اینجا ، ارائه دهنده خدمات طراحی سایت، تولید محتوا و بهینه سازی سایت یا به عبارتی سئو ، با هدف کمک به کسب و کارها در فضای اینترنت می باشد. این شرکت افتخار همکاری با تعداد زیادی از استارتاپ ها و کسب و کارهای آنلاین را دارد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 11
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 166
  • بازدید سال : 1,011
  • بازدید کلی : 3,566